Followers MamaTisya

Monday, August 7, 2017

ya ammmpunnnnn... CENDOL DURIAN lagi !!!!!!!




ingt tk aritu aku update psl cendol durian meleleh222222
ptg smlm kemain adik aku fwd gmbr ni..saje bikin aku jeles kn
bila la nk singgah kt  Rojak & Cendol seksyen 24 shah alam ni


kai zoom skit.....semangkuk rm 25 utk durian D24
yg 1st time aritu durian tembaga rm 17
kalau cendol biasa rm 2..kalo tambah pulut rm 4
rege ikut jenis durian



kali ke2 la mama aku mkn ni...papa aku br 1st time
amboi delisha nk nyelit juga ye

6 comments:

nini said...

Sedapnya....belum makan lagi durian tahun ni

Aisya Ismail said...

Kat situ cendol smarties pun ada..

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

kita memang penggemar cendol..tapi cukuplah cendol biasa or cendol kacang sbb durian tak berapa suka..hihi

atiehilmi dot com said...

ya Allah.. atie salah masuk blog petang2 gini.. kan dah berkeroncong terok.. hahaha~

NanyFadhly said...

Ahaa! ni memang peminat tegar cendol ni.

Chekgu Azrine said...

fuhhh...lama dah teringin giler nak makan...hahahahaha..orang kata kt kg baru pun ada...nti nak g try cuma beratur jela panjang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...