Followers MamaTisya

Wednesday, August 9, 2017

wordless wednesday #355




sabtu lps p servis kete....kena dlm rm 90 ktr minyak hitam



lps tu p basuh kete...lama btul xmandikan die kn
bole tahan byk kete menunggu
rm 13 basuh & vacuum skali



isnin aritu time nk blk kj tiba2 kete aku bila tekan on alarm tk bunyi
pastu aku buka ler manual..apalagi berbunyi2 la alarm , dh gaya mcm ada kecurian gtu
pastu tkleh nk start...minta tlg bdk opis kot kena cari jumper
pastu bila try lagi dh ok , bole start...smp umh bgtau hubbyku die ckp bateri remote kete tu kena tukar
mlm tu pi DIY kt aeo bli bateri utk remote rm1.50
pastu bli juga lampu sbb dh terbakar rupanya sebelah...so xnyala
yg lampu beso dpn tu dlm rm 12.90, yg utk lampu kecik side tu rm 1.90
blk tu hubbyku la jd MacGyver tlg tukar lampu tu...berpeluh2222
syukur smua dh ok....sbb ingt kot kena tukar bateri kete je...nasibaik tk...

5 comments:

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

bulan ni kena servis keta gak..harapkan en suami jekla tlg antar..huhu

Ann Ishak said...

lampu besar tu ape, lampu kereta ke

mama tisya said...

ann..aah lampu kete yg dpn

Azura Aziz said...

macam2 ragam kan, kena sediakan duit jer..

atiehilmi dot com said...

huu~ bulan ni kereta suami banyak nak kena repair.. sedang bertabah dengan ujian..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...