Followers MamaTisya

Saturday, February 4, 2017

REVIEW | GT Mobile GT-888


ingat tk aritu aku update rezeki CNY aku dpt smartphone baru
so arini aku nk review psl GT Mobile GT-888

ok sebelum tu korang pernah dgr tak GT Mobile GT-888??
sure tk pernah kn sbb phone ni di pasarkan di Singapore
jenama ni mmg popular di kalangan penduduk Singapore
insya allah tk lama lagi akan berada di Malaysia pulak


ok jom kita tgk apa ada dlm box ni
ada phone, bateri, charger, earphone,  guideline, phone casing & screen protector


 terdapat 2 warna pilihan Silk White & Metal Grey
phone ni ada 2 slot utk simcard, jimat utk yg ada lebih dr 1 simcard kn
so tk payah bawa 2 phone...sbb guna 1 phone boleh masukkn 2 simcard
camera depan 5MP, camera belakang 8 MP


jom tengok specification GT Mobile GT-888 lagi


memang cepat charge bateri dan tahan lama bateri lepas dah penuh 100%


screen yg besar, nipis dan ringan..bila view gambar or tgk video best


camera dpn 8MP...bila snap gmbr dlm suasana mlm 
 dgn adanya features OV8865 yg bole fokus 0.03 saat..hasil gambarnya terang



antara gambar yg aku sempat snap menggunakan GT Mobile GT-888
mmg terang dan cantik gambarnya




ni contoh gambar di waktu mlm @ dlm keadaan gelap
kalau camera aku sebelum ni....mmg tk nmpk wording sign tu
sbb kt sign tu pn bercahaya, bila snap mmg akn nmpk putih je la
tp dgn GT Mobile GT-888 gmbr jelas ..i likeeee


Thank you GT Group untuk gift smartphone GT Mobile GT-888 ini

maklumat lanjut, boleh layari http://www.gtmobile.sg/gtmobile/item/281-gt-888


3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...