Followers MamaTisya

Wednesday, January 11, 2017

wordless wednesday #327

salam uolsss....dh breakfast ke??
kalo belum moh layan gmbr makanan kt entry aku pg ni
ni gmbr mkn2 masa aku cuti pjggggggg aritu


cuaca panas dpt abc ni...sejukkk tekak


lama tk mkn nasi ayam ni..dh naik rege rm 5.30 skarang


ni layan sate kambing kt medan selera greenwood
aku ajak p mkn sate kambing tmpt fav yg kt danau kota..
dh hubbyku nk layan nasilemak ujang so ke greenwood la kita


anak dara layan beger...hubbyku smp 2 pinggan nasilemak...aku layan sate kambing



layan cheese naan & ayam tandori..pastu teh tarik



tisya layan beger, hubbyku mee goreng mamak
bila bdn tk sihat kena la minum air panas
nescafe tarik, milo tarik & teh tarik



pastu order lg segelas teh tarik...kalini buih lebih tinggi hehe


mlm2 layan abc...time ni anakdara tu xbrp sihat..sakan berendam kolam kn
menu ada nasi paprik, nasi goreng, nasi kapaw daging


nikmat abc ni mlm2


mlm new year kuar dating berdua...jrg2 berlaku..slalu mlm new year dok umh je
anakdara tkmo ikut..so dating berdua ...dh mlm lprrrrrrr
aritu hubbyku nk mkn kerang rebus...aku suka kerang bakar
aku mkn nasi USA..hubbyku mkn nasi paprik
air plak mangga susu & nenas tp mangga susu tk brp sgt


hah die layan sorg kerang rebus ni


sehari sebelum buka sekolah, blk gombak
mama ku kata nk buat chicken chop
smua homemade...mashed potato, hah aku tlg buat coleslaw je
resepi bole tgk link
http://mamatisya.blogspot.my/2015/12/resepi-mudah-mashed-potato-coleslaw.html

3 comments:

  1. Banyaknyaaaa makanan sedap sedap ni. Heheh. ABC tu nikmatnya 😊

    ReplyDelete
  2. sedapnye .... yg kerang ngan abc tu best

    ReplyDelete
  3. satay.. chisnan... kerang rebus.. omg ;(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...