Followers MamaTisya

Friday, November 25, 2016

sedap Kuih Keria Antarabangsa Hj Jalil yang femes ni !!!

lama dh teringin kuih keria yg femes kt melaka ni
lastweek ada member minta tlg aku share posting kt fb utk open order kuih keria ni
coz die nk ke melaka..alang2 bole la saper2 nk selit order
so vkend aritu die dh pi melaka ...org order dlm 1000pcs ..byk uolssss


dpt gk merasa dlm 10biji..tq shahida...die bg kt aku sbb aku tlg posting aritu
walaupun dr melaka smp kl dh sejuk kuih keria nya tp tetap sodap
kalo dpt mkn yg br masak panas2 lg ummmpppp
tp mmg aku dgr kena beratur berjam222 sbb nk tgu kuih keria ni
dlu masa aku outstation melaka , pernah singgah tp belum buka lg time tu
nanti ada rezeki bole la try mkn yg panas2 plak
teringat2 plak...kuih keria sira guna gula melaka..50 sen sebiji

korang yg pi melaka...dh try tk Kuih Keria Antarabangsa Hj Jalil yang femes ni???

8 comments:

  1. dah try gak aritu.. name je orang melaka tp baru nak try hehhe
    http://sinarcintaku.blogspot.my/2016/10/apa-perbezaan-kuih-keria-antarabangsa.html

    ReplyDelete
  2. Fav saya juga 😊

    ReplyDelete
  3. Haritu Nani pergi panjang sangaaat beratur, tak sanggup nak tunggu. Hahah!

    ReplyDelete
  4. bulan 9 aritu bercuti kat melaka.. tgk kedai kuih keria ni beratur panjang.. trus xjd huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...