Followers MamaTisya

Monday, October 19, 2015

Sneak peek | Kidzania yang best


sabtu lps spt yg aku dh maklumkan aku ke Kidzania 
tisya la paling happy sbb akhirnya dpt gk pegi Kidzania
penat juga anak dara tu bekerja dr pg smp ptg :)
insya allah ada rezeki bole dtg lg...TQ Lifebuoy utk tiket FREE
ni aku share skit gmbr pekerjaan tisya...ada byk lg....tgu ye next entry


Doktor Alya Batrisyia



Nurse Alya Batrisyia 


Captain Alya Batrisyia



Supermodel Alya Batrisyia


**more details entry Kidzania aku akan update later ye...arini aku MC tk sihat

6 comments:

  1. tak penah sampai sini....mesti seronok icha kan

    ReplyDelete
  2. lepas tengok gambar2 tisya....gigih la saya tengok kat web dia untuk harga tiket. sekali total semua utk 2 dewasa & 2 kanak2 dekat RM170 kesemuanya. huhuhu....tak mampu den

    ReplyDelete
  3. Cara tisya dukung baby tuh mmg pandai sgt..

    ReplyDelete
  4. comey tisya bawah skali tu.. beso sgt dah dia..

    ReplyDelete
  5. Icha smart :) nice tengok anak awak...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...