Followers MamaTisya

Friday, May 8, 2015

Malam Gala Pilot Cafe & Selamat Pengantin Baru utk Fahrin Ahmad



rezeki menang contest dpt la pegi
yg berlangsung di GSC Pavilion
show start dlm kul 9...abis dlm kul 11 camtu


adik aku yg jd partner mlm tu



red carpet Malam Gala Pilot Cafe
adik aku 1st time tgk fahrin live..aku dh 3x dh jmpa fahrin so tk kisah sgt :-p
tp mmg ensem fahrin..nk2 bila die senyum...
masa die nk naik stage je..aku dgr geng2 lelaki blkng aku berbisik
"ensemnye fahrin "
hah yg lelaki tu puji fahrin..kalo pompuan apa ntah lg:-p



plakon utama yg smp awal semestinya Fahrin..
yg lain2 mcm neelofa,izara,remy smua lambat
tp aku sempat la nmpk diorang
 cumanye tk sempat la nk snap gmbr kn
rmi jugak rakan artis lain yg dtg memeriahkan event ni
Pilot Cafe ni adaptasi novel..pengarahnya Osman Ali 
yg sama mengarah utk filem Ombak Rindu




sblum start citer...ada persembahan lagu OST Pilot Cafe
dr Hafiz & Adira...dlm  Ombak Rindu pn diorang gk yg nyanyi


 
best gk lagu "Untuk Cinta" ni

ngan plakon tkleh bergmbr..kita posing dpn stage je la :)



sempat bergmbr dgn penulis novel Pilot Cafe..saper lg Ahadiat Akashah
dlu2 zaman remaja mmg suka bc novel karya Ahadiat Akashah ni
yg tudung ijo tu wife die...yg tudung merah tu slh sorg ank die..
tk silap aritu ada 5 org kot ank die


adik aku pn nk jugak...ngan plakon2 lain tk sempat bgmbr...
lgpn rmi yg dtg lewat..cuma sempat tgk je la

dh msk dlm wyg..dpt free popcorn & mineral water...
yg bj putih tu kwn br kenal yg sama2 menang contest gk..namanye intan
vkend ni kalo tk ke mana..bole la uolss tgk cite ni
if korang cpt emosi..sila sediakan tisu sbb byk gk scene nangis
tp bila dgr muzik dlm ni terbyg gk mcm tgk Ombak Rindu :-p
citer ni akan ada sambungan lagi nanti
ada baca 5 hari tayangan dh lebih 1 juta kutipan utk filem Pilot Cafe
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
vv
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
alhamdulillah akhirnya Fahrin dh bertemu jodoh
die dh announce akan nikah esok 9 May 2015
siapakah gerangan bakal isterinya...katanye bkn celebrity...
so kita tgu la esok die update gmbr isterinya
selamat pengantin baru Fahrin

 

3 comments:

  1. wahh best la kakak...dapat jumpe FA kan

    ReplyDelete
  2. pernah sekali jer dlm seumur hidup baca novel karya ahadiat masa sekolah dulu. itu lah yg pertama dan terakhir.... hahaha, mmg pemalas betul saya nak membaca

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...