Followers MamaTisya

Wednesday, September 24, 2014

tkde rezeki ......


sepatutnya sesi beramah mesra bersama barisan pelakon LBS3 pd 10/9/2014
tp ditunda sbb pelakon2nya tk available
last friday aku dpt cal katanye date baru adalah 24/9 iaitu ptg ni
time aku dpt cal, tgh bz ngan majlis kawin adik aku so tk sempat check email
so tkde rezeki la nk attend sesi beramah mesra bersama barisan pelakon LBS3
sbb aku outstation ke sabah


email pertama


email kedua


email ketiga
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tp tk kisah sgt sbb aku dh 2x jumpa hero LBS3 ni :)
gmbr2 ni thn 2004...dh 10thn berlalu
farid kamil siap tnye...dh byk ke koleksi gmbr dgn artis...hehehe
aku jwb...byk jugak :-p


yg gmbr atas tu time Anugerah Era kt Genting Highlands...
aku dpt VIP Pass so dpt la beramah mesra ngan retis

yg gmbr bawah tu event media hiburan kt Menara Kuala Lumpur
dua2 event ni pegi dgn bff julia sbb die dlu bab2 retis mmg slalu dpt jemputan...hehe

7 comments:

  1. Takdak rezeki nak buat camne kan..?
    Takpe asal ada, tu yang penting..

    Comel je akak dulu2 kan :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum! Nice blog

    Jemputlah ke blog saya Blog Ibu bekerja dari rumah , semoga bersama dapat manfaat! Terima kasih..

    ReplyDelete
  3. huuu..sygnya...
    abis tu, yg tiket free tu dpt tak?

    ReplyDelete
  4. Takpe..tuntutak tugas tu lg pntg kan..hehe..artis dh biasa jmpa kot..kan..hahaha

    ReplyDelete
  5. i tgk LBS 1 jer..yg sequel dh tak besh hehhe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...