Followers MamaTisya

Monday, October 7, 2013

Serimas D'Royal Murtabak


aku minta pemborong singgah kt kedai nk bli murtabak diraja
cz yg 1st dlu outstation, aku tk sempat bli...manager aku bli kt airport mhl
actually byk tmpt yg ada jual ...nasibaik cousin aku tlg bg direction
aku ni mmg tktau la jln kt klate...hehehe
actually ada je jual kt kilang sure dpt lg murah
tp tktau jln nk pi...so kami p kt kedainya ...

skarang ada mcm2 brand dh murtabak diraja ni
 yg ni kata cousin aku mmg yg femes - Serimas D'Royal Murtabak



ada mcm2 lg kuih selain murtabak diraja








antara kuih2 tradisional kt klate



pes perencah pn ada



kalo murtabak ayam rm 13.50, daging rm 14, rusa rm 15, daging lada hitam rm 18
tp time aku p aritu murtabak daging lada hitam dh abis


aku bli skit je..yg byk bli manager aku


so kalo korang ke klate, bole la cari alamat ni kalo nk try murtabak diraja
wajib try murtabak diraja cz kt tmpt lain tkde jual...hanya di klate saje

4 comments:

  1. wahh best2...mmg famos murtabak raja ni kan...kat pasar ramadhan putrajaya ade satu tempat jual, mmg beratur panjang giler laaaaa...

    ReplyDelete
  2. Alaaaa !
    Nape entry ni tak kluar last week huhu! :p
    Jenuh saya cari x jmpe
    Terkilan jap
    Kene p lagi la camni hee

    ReplyDelete
  3. Kami sudah berpindah ke jalan merbau..berhadapan maahad muhammadi prempuan..blh call atau wssp 01110855771

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...