Followers MamaTisya

Friday, January 25, 2013

pemanggang ajaib semakin murah...only rm 85

hah td aku tgk deal ni...murah btul only rm 85
b4 ni aku pernah update paling murah rm 88
so saper yg blum ada lg pemanggang ni bole la bli
tgal 7jam++ je lg nk abis


serius mmg mudah je masak2 ngan pemanggang ni
yg ni brand HAPPY CALL
rupanye mmg sama mcm pemanggang ajaib
kalo nk bli klik>>>>>>>>>>>myDeal

aku tgk rmi yg view entry aku masak  
sbb mmg mudah guna pemanggang ajaib ni...
hah apa tgu lg ...beli la...mmg murah ni :)

8 comments:

  1. kite suh kwn beli kt langkawi rm 50+ jew..

    ReplyDelete
  2. saya suka pemanggang ni..kat rumah my dad ade..suka panggang karipap dalam ni..sihat karipap kami sebab tak berminyak..hehee

    ReplyDelete
  3. murah jgk tuh. belum beli lagi pemanggang ajaib nih

    ReplyDelete
  4. alaa nak la tp duit nk guna beli benda lain huhu skip la dulu kot ada promo lg ke :p

    ReplyDelete
  5. Tq kak, mmg saya nak sgt mende ni
    Tp kan, skrg.kt kg..takleh nk online banking huhu!
    Online bace blog jek bleh...
    Terlepassss lagi huhu

    ReplyDelete
  6. salam,saya dah beli dah melalui mydeal tu...tapi saya x pahamla...dia tulis home delivery tapi apsal dia bagi voucher pulak? camne nak gune...x pahamla...tolong..dah terbeli...

    ReplyDelete
  7. gulichester..voucher tu utk reference..nanti pemanggang tu akan di hantar ke alamat rumah yg telah diberikan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...