Followers MamaTisya

Tuesday, August 28, 2012

lepak UPTOWN DAMANSARA


lastweek sehari lps blk dr kampung
hubbyku ajak mkn kt UPTOWN DAMANSARA
aku ok je lgpn lama tk mkn sana
kuar umh kul 9pm..tkde la lama lepak sana
lebihkurang kul 11 lebih smp umh
dh lama tk ke arah damansara
ada jln baru siap di persimpangan TTDI
ada terowong gtu..kitorang dh confuse
last2 slh masuk jln trus ke One Utama so kena uturn:-p

ingtkn tk rmi org..konon2 rmi lg masih beraya di kampung
tp smp2 sana penuhhhh...

anak dara pki bj tdo je
semestinye air pink
aku minum carrot susu tp ada rs fresh orange:-p


hubbyku sakit tekak minum asam boi suam


menu fav hubbyku semestinya tanghoon goreng...
smp 2 pinggan order

tisya mkn nasi goreng+telur

aku plak suka kuehtiaw kerang


sotong bakar pn sodap


lama tk kuar mkn lewat mlm tp seskali sekala best jugak :)


6 comments:

  1. saya kalau pegi sini suka makan black pepper steak kat satu gerai kat situ..lupa nama tapi sebelah gerai air

    pas tu nasi goreng cina pun wajib order ;-)

    ReplyDelete
  2. jln jln cari makan eh? yummy plak nampak tanghoon tu..sedap ke?

    ReplyDelete
  3. kuewteow kerang..igt plak time kita makan sesama kan..:)

    ReplyDelete
  4. belum penah gi lagi..macam best je..

    ReplyDelete
  5. tak penah G...macam best tu/.....1 hari mau ajak en asbeen gak la terjah

    ReplyDelete
  6. lama tak lepak sana
    dulu bujang2 aku suke makan kt 1 kedai ni
    anak lelaki dia hensem
    hahaha
    makanan dia pn sodapppp

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...