Followers MamaTisya

Friday, July 6, 2012

London The Summer Musical


ok aritu ada yg dh slh phm
ingt aku akan ke LONDON lg
cz ada yg msg nk kirim brg:-p
actually btul la aku p LONDON...tp blk hari:-p
ye la dkt je pn kt sunway lagoon je
p tgk London The Summer Musical


bw tisya layan teater musical sempena busdaynye
ni kali ke-2 die layan teater musical
yg 1st dlu Peter Pan The Musical


jauh jugak nk jln ni...lebih kurang 10minit:-p

tmpt tgu tren yg nk bw ke Amphitheater, Sunway Lagoon


sebelah tepi tmpt menunggu ni ada surau & toilet

tiket bli thru MILKADEAL...
actually nk p ngan BFF ari sabtu (23/6) 
tp hubbyku tiba2 tk sedap bdn 
so kitorang p ari ahad (24/6)



kitorang kn dh mkn siap2 kt FullHouse
so just bli sweet corn + mineral water yg pakej 1 tu

free seating...kitorang dpt seat kt tgh2 jugak la

BFF ku ckp utk yg bli voucher thru MILKADEAL
kena dok seat belah kiri time die p sabtu tu
time aku p ahad tu, tnye staff sunway yg jg... die soh aku dk atas skit
pastu bila dh pilih seat tu, tiba2 ada org dtg ckp tmpt yg kitorang duduk tu tmpt die
cz die bli tiket thru kaunter
so kitorang pn tukar la tmpt atas skit....lps tu kena tukar lg kali ke-2
alih2 aku p tnye lg skali kt org sunway yg jg tu
yg sebenarnya kt mana yg bole duduk , kalo guna voucher MILKADEAL
bole die soh kitorang dk kt zon kuning yg atas skali nun
pastu aku ckp la, tiket aku bli zon biru
lps tu die baru die ckp ok2 bole dok atas skit kt zon biru...mmg bengong


lebihkurang 8.30pm baru start show....
pastu dlm kul 10 lebih break 15 minit 
so dkt kul 11 gk la abis shownye
jom layan gmbr yg sempat aku snap





























time dh nk ending
rmi yg bgn nari sama & tepuk tgn
tisya pn kemain suka siap nari2
ada sorg bdk cina dpn kitorang kemain lg menari
nasibaik la bdk remaja:-p


kalo saper2 yg nk tgk teater ni
lastday ahad ni 8july
kalo ada maybank credit/debit card leh dpt 50% diskaun


korang pernah tgk teater musical tk???



8 comments:

  1. teater muzikal?
    penah
    2x kat istana budaya
    1 - tgk pramlee the musical
    2 - tgk suzana 60 an..yg ni bawak atok ngan nenek zakwan..kasi depa imbau kenangan, hihi

    ReplyDelete
  2. bestnyer la G...saya tak penah tgk kakak...belanja...kakakkaka

    ReplyDelete
  3. bestnyer,...mcm kat London bebetul...

    ReplyDelete
  4. terbaek..takde peluang nak gi tempat camni..huhu

    ReplyDelete
  5. wah..ifa mls nk join kontest yg dpt tiket free nie..hee

    ReplyDelete
  6. tak pernah tgk teater
    maybe sebab tak berapa minat
    tapi klw dapat tiket pree
    tetiba jadi minat hahahaa

    ReplyDelete
  7. bestnye... dni tak penah merasa lagi tgk teater :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...