Followers MamaTisya

Tuesday, May 22, 2012

menu berbuka puasa


arini sure rmi yg puasa sunat cz arini 1 rejab kn
aku xdpt puasa cz xbrp sihat
ni menu berbuka puasa aritu
cz lastday ganti puasa kn
so tiba2 rajin skit nk masak2
utk yg tk tau, aku mmg jrg msk..ikut mood je..hehehe
kebetulan MIL aku ada bli tepung ala2 KFC
so aku guna tepung tu utk goreng ayam & udang
so jd la hidangan kt bwh ni:)


hah ada rupa skit mcm original KFC:-p

saper yg blum ganti puasa tu..
cpt2 la ganti..tklama je dh nk ramadhan kn


12 comments:

  1. mari-mari..puasa baik untuk kesihatan hehehe

    ReplyDelete
  2. lapar pulak nengok udang goreng tepung tuh

    ReplyDelete
  3. Tak tahan tengok udang tu..

    Myra posa gak rini, ganti dah abes ;)

    ReplyDelete
  4. sedap la tengok udang tu....sayang umah sue tak leh udang sangat..en asbeen tak makan...sue je makan...tak syiok makan sensorang...

    tapikan kak jarang masak, sesekali masak mmg best...

    ReplyDelete
  5. saya 3 hari kene ganti pose
    tp rase2 nye kene pose hujung minggu kot
    sbb tak larat nak handle 2 askar ni sengsorang kalu pose nnt
    weekend ada hubby leh tgk2 kan

    ReplyDelete
  6. lapaaaa tgk gambo2 tuh semua..ayarkkk!!!..;D

    ReplyDelete
  7. asal nak ganti je mesti ada halangan
    haha bile bole nk ganti ntah
    ada belen 4 ari lg

    ReplyDelete
  8. udang tu feveret kt umah ni..

    ReplyDelete
  9. teliurrrrr.....lambatnye kul 7....muu..muu..muu...^0^

    ReplyDelete
  10. tak sabar nak puasa..sbb ashraf dh nak cerai susu badan...tapi masih mengepam lagi kat opis

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...