Followers MamaTisya

Thursday, May 17, 2012

femes masuk TV3 menerusi MalaysiaHari Ini (MHI)


hah bkn aku yg msk TV
tp Sekolah Kebangsaan Taman Seri Gombak
cz smlm warga kerja Malaysia Hari Ini
bersiaran langsung sempena HARI GURU
oh tumpang bangga cz sekolah ni tmpt aku blajar dr thn 1987-1990


pengacara MHI yg aku kenal 
Nurul Syuhada Nurul Ain & Ahmad Fedtri Yahya...
yg 2 org lg tu tk brp kenal lak


 byk gmbr kt FB MHI TV3


ni yg kwn aku share kt wall FB smlm....
rmi gk geng2 aku yg seangkatan yg komen kt gmbr ni
smua mengimbau kenangan 20thn lps


blk kj smlm, hubbyku bw blk 3 kuntum bunga ni..
student pompuan die bg...
amboi2 kemain cikgu dpt bunga:-p...
selain dr bunga mcm2 adiah lain lg hubbyku dpt...kad,pizza,perfume,coklat


masih blum terlewat utk ucap SELAMAT HARI GURU 
utk smua yg bergelar guru/cikgu/tutor/pensyarah...


p/s: dpt email dr CIK SAKINAH psl blog aku tidak dpt disiarkan dlm Program Apa Kata Wanita bersama Zamzarina dlm masa terdekat....cz aritu die inform samada date 13 may or 20 may...die minta maaf di atas kesulitan yang berlaku...nanti die akan inform bila akan disiarkn...

6 comments:

  1. ada tengok dalam wall mhi kat FB.. memang sakan la.. best dapat sesekali tumpang glemer gitu..

    ReplyDelete
  2. semalam mmg melekat depan tv tgk mhi ni bersiaran langsung dari sekolah gombak ni..ooo..tu bekas sekolah mamatisya ye..amboi..cikgu dapat bunga ros you..mesti cikgu feveret ni..

    ReplyDelete
  3. best nya sekolah masuk tv3..mesti ada something yg istimewa kt sekola tu..

    ReplyDelete
  4. kak..thn 90 tu saya baru drjh 4, heheh

    pengacara lelaki sorg tu cam nubhan pun ade ek? hihihi

    ReplyDelete
  5. eh yg lelaki lg sorg tu bukan nubhan ke??hensem ^_~

    ReplyDelete
  6. wah2..ada student minat eh..hehe..kanak2..bese la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...