Followers MamaTisya

Friday, May 11, 2012

Aziz Mee Pak Ngah Sg. Dua, Penang


sambung cite mkn2 lg kt Penang
 time aku outstation aritu -bln nov 2011 :-p
sehari b4 aku blk KL
ada org blanje mkn lg..mmg murah rezeki tul
siap tnye nk mkn kt mana
org yg nk blanje tu cadangnye nk bw aku kt
tp disebabkn aku ckp baru je mkn smlmnye pemborong yg blanje
so ingt nk mkn kali ke-2 kt Char Koay Teow, Sg Dua
tp bila kitorang smp, tutup plak dh kedainye
tp tkpela cz aku dh dpt merasa kn....
so org yg nk blanje mkn tu bw kami mkn MEE UDANG
b4 tu aku dh try mkn kt IDA Mee Udang, Sg. Dua
so kami try kedai lain plak iaitu
Aziz Mee Pak Ngah, Sg. Dua



 
mee udang biasa....bole tahan byk gk udangnye...
kuah pekat & pedas skit compare ngan
IDA Mee Udang, Sg. Dua
 
 
ni la org yg blanje kami mkn
mak sedara aku yg stay kt Penang
tq byk2 cz sudi blanje kami...yum2222

aku ajak skali opismate aku....


lps dh abis mkn makcik aku bw jln2 kt area Batu Feringgi.....

so saper2 yg nk ke Penang
 bole la cuba 4 tmpt mkn yg sedap ni

  1. Char Koay Teow, Sg Dua
  2. IDA Mee Udang, Sg. Dua
  3. Aziz Mee Pak Ngah, Sg. Dua
  4. PUNCAK MUTIARA CAFE

8 comments:

  1. saya rasa..patut akak la jadi hos JJCM sekarang...baru terbaik gitu....

    ReplyDelete
  2. aiyooo menu entry bawah ngancam
    menu ni pn ngancam
    terancam diet aku
    chiittt

    ReplyDelete
  3. saya setuju ngan sue syawal tu..
    akak bleh geng jadik hos ngan nana ibudamia, hikhik =p

    hepi wiken kak amy!

    ReplyDelete
  4. wah..best tue!udang byk n besar!

    ReplyDelete
  5. wah....mmg terbaekk la punye reviewww

    ReplyDelete
  6. Myra tak penah lagi layan kat Puncak Mutiara tu..
    Nanti la bebila p ;)

    ReplyDelete
  7. Ali p nak makan semalam,tapi pekerja kedai tak layan.dah 2x kena lagu tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...