Followers MamaTisya

Monday, April 30, 2012

1st time pegi LAWATAN

salam uollsss....
arini sure rmi yg sambung cuti kn tp aku kj:)
ikutkn ati nk je cuti tp tkpela...:)
pg ni anak daraku 1st time ikut lawatan luar......
lawatan ke Pusat Sains Negara......kemain excited...
sejak dpt surat lastweek dr teacher.....ari2 dok ckp psl die nk p lawatan
aku riso gk tp tkpe la bg die explore skit kn....sure die suka pegi ngan kwn2



aritu ada gk ingt nk tnye teacher bole tk parent follow skali
tp bila bc dlm surat tu dh dinyatakn utk plajar & cikgu sahaja:-p
so aku berdoa moga2 tisya  behave sepanjang lawatan


gmbr pg td....anak dara yg excited 1st time nk p lawatan


korang yg ada pengalaman anak p lawatan
 mcm mana perasaan korang???


**aku dlu2 time kecik mcm tisya tkde lg p lawatan
time sek rendah darjah 5-6 kot baru p lawatan luar
bdk2 skarang lg advance, tadika dh pegi lawatan luar :)

9 comments:

  1. teringat time saya G lawatan dolu2 time tecik2..kikikiki

    ReplyDelete
  2. aku dulu lagi la
    skolah menengah br dpt ikut rombongan2 ni
    tu pn jenuh la nk pujuk mak aku
    huhu

    pssttt dekat opis aku ni je kan
    PSN tu??

    ReplyDelete
  3. emmm semoga tisya behave ye, msti dpt souvenir nnti kan

    ReplyDelete
  4. suke tisya dpt gie lawatan..comelll..hehe..

    ReplyDelete
  5. bestnya dpt pergi rombongan, anak saya tak pernah lg ikut rombongan, sebab sekolah tak buat pun

    ReplyDelete
  6. anak sulung baru 3 tahun 4 bulan..heeee

    ReplyDelete
  7. hahah tingat masa lawatan tadika
    g taman rusa

    ReplyDelete
  8. ada time balqis pi kidzania....balik tu mula la pot pet pot pet dia citer ape yang ada kat sana, dia lebey suka kalo ada goodies bag from teacher....bulan 5 ni ada suka, tisya dah sukan ke belum....apgi2 tu risau gak la...tapi kena beri kepercayaan kat teacher untuk handle semua tu, kalo tak bagi pi kesian plak nanti kawan2 citer balqis ternganga je dengar, so bagi la dia merasa pi...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...