Followers MamaTisya

Friday, March 2, 2012

Wang Kertas Baharu Set RM5 dan RM1


salam uolsss...pg2 kita citer psl WANG :)
cantik tk Wang Kertas Baharu Set RM5 dan RM1
actually ni bkn aku bli Wang Kertas Peringatan Baharu
tp aku dpt dr eyriqazz. cz aku menang giveaway kt blog die aritu


uniknye wang ni cz rm 5 & rm 1 tu mempunyai no siri yg sama
wang kertas ni blum lg diedarkan kpd org rmi
korang kena tgu bln Julai 2012 nanti baru diedarkan
so aku merasa dlu la dr korang :)

hah duit syiling baharu rasanye rmi dh dpt kn
cz dh start diedarkn 16 Januari 2012
ni aku dpt time shopping vkend aritu
ada syiling 20 sen,10 sen & 5 sen
tp beza syiling 10 sen & 5 sen tu nk dekat sama je sizenya

**gmbr syiling tu aku edit skit bg shining:)

ada lg tk saper2 yg blum ada syiling baharu??
aku blum ada lg syiling 50sen baharu

10 comments:

  1. baru dapat 20sen baki dari kedai. yang kertas belum tgk lg depan mata. nak kena tunggu bulan julai nie jer lah kut....

    ReplyDelete
  2. baru dapat duit syiling..wang kertas tak dapat lagi tgk depan2..

    ReplyDelete
  3. saya ada 50 sen baru...warna gold gak..kecik jaa...macam 20 sen kikikiki

    ReplyDelete
  4. kta adah ada lengkap.... tapi yang 50sen and 20 sen lebih kurang la besarnye...mcm konpius nak guna...kaler pun sama

    ReplyDelete
  5. duit syiling tu rasa ringan sangat..mcm takde nilai je.. erm.. 50 sen pun dah kecik.. kalau masuk kt toys syiling tu confirm die tak terima.. lg best syiling lama kot..

    ReplyDelete
  6. Tahniah!!!santeklaa duit baru tu

    ReplyDelete
  7. KAYRUL DAH ADA SEMUA DUIT SYILING DARI 5 SEN KE 50 SEN

    ReplyDelete
  8. ILA DAH ADA SEMUA SILING BR TU.. SAYANG NAK GUNA..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...