Followers MamaTisya

Wednesday, March 7, 2012

kali ke-3 layan Nasi Arab Mandy


lps tgk wayang Adnan Sempit 2
hubbyku ajak mkn nasi arab Mandy lg
ni kali ke-3 la kami layan Nasi Arab Mandy
menu pilihan sama gk set A utk 3 org mkn
nasi arab mandy
 ayam rempah+ kambing rempah+ ayam kampung
ayam tu dua2 aku mintak part peha :)
nmpk byk plak tang kambing compare yg 1st dlu....


salatoh nama arabnye iaitu salad :)


sos pencicah yg sedap...tk masam sgt


sup fav tisya



apple jus

 

carrot susu



sirap bandung


tisya time smp tkmo turun
cz ngantuk katanye
tp bila dgr air PINK xjd ngantuk

naper ntah suka sgt tisya wat kembang2 idung ni:-p


**time nk byr tiba2 dgr total mcm mhl 
padahal kami mkn menu sama je mcm aritu
nasibaik aku tnye...kalo tk, dh rugi 20 hengget
die ckp total rm 75.50...sepatutnya rm 55.50 je
cz set A tu rm 43+ air buah rm 5 each + sirap bandung rm 2.50


**korang kalo mkn, korang check tak resit bila dpt??
aku mmg check cz kdg2 diorang ni slh key in ke kn...

6 comments:

  1. aku dah 3 kali jugak mkn and tapau kat sini
    mmg mabeles..
    so far takdelah salah key in
    rega mkn bertiga masih dlm range tu jugak la
    lagi murah klu aku amik set jer.
    takde amik yg ade air.
    set nais bru rm6 jer kot klu tak silap aku
    klu beli tuk mkn kami ank2 brnk,.takdelah smpai rm50 lagi la
    unless aku amik yg set tuk mkn bape org tu
    owh yer
    kdg2 ade promosi murah2 lagi al amin ni
    klu ko ade register
    nnti dia bgi sms
    ade ari ape dia buat promo n ari ape yg dia tutup
    pstt: ade budak waiter sornag mmg kdg2 silap amik order and silap key in
    mcm slow sikit
    aku ras time tu le budak tu silap key in
    tpi tak thulah klu bossnya yg key in

    ReplyDelete
  2. meriah beno menu dia....maveles

    el ada wat GA marilah join

    http://arwendanish.blogspot.com/2012/03/arwendanish-1st-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. hadoi..sedapnye..
    abis cmne salah tu..die pulangkan x?

    ReplyDelete
  4. nasi arab ! besar juga nasi tu.. :D berkualiti oo. yum3 look delicious..

    ReplyDelete
  5. ada gak cek resit, kalau rasa x logik mmg akan tnya balik sampai puas hati

    ReplyDelete
  6. mmg terangkat nmpk nasi tu...nsb baik cek resit kalau tak nayooo jer..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...