Followers MamaTisya

Friday, February 3, 2012

1st time naik MASwings


time aku outstation ke sabah baru2 ni
aku kena naik MASwings
dr KotaKinabalu-Tawau 


kecik je kapalterbangnye ...
MASwings ni penerbangannye
 utk Sabah & Sarawak je kalo tk silap aku





kecik je flightnye..kt belah dlm pn sempit je 
dh mcm AirAsia je lebih kurang


1st time aku naik flight kena transit
aritu dr KLIA-KotaKinabalu tp transit Labuan dlu
lps tu dr KotaKinabalu-Tawau kena transit Sandakan dlu
so kalo kita turun dr flight , diorang akan bg transit pass ni
xlama pn transit lebihkurang 30 minit


sebenarnya tk bole pn posing kt sini kn
 tp aku biasa la suka ingkar:-p








kalo naik flight MAS...suka dpt cekelat cadbury yg sedap ni :)
ala2 ferrero roche

**kalo dpt kacang & air je penerbangan yg amik masa dlm 45minit
yg ni lebihkurang 2jam 1/2 so dpt ler cekelat & mkn2 :)


menu lain selain cekelat
biasa la nasi lemak tk pn nasi beriyani ayam



**lg 2weeks aku kena ke Sabah lg.....


10 comments:

  1. wah dpt cadburry..haitu naik dpt kacang je tkdepon dia bg cekelat cadburry..

    ReplyDelete
  2. comey je kapal terbang die..heheh..haaa...nnt nk g sandakan..tp mahal la tiket skang..

    ReplyDelete
  3. nyummyyyy
    bkn coklat yg nyummy
    tp beg tu
    nyummmy sungguh
    hahaha

    ReplyDelete
  4. wa.. makanan pon ble tahan kan... x pernah rasa cekelat tu... :)

    ReplyDelete
  5. sekali nengok mcm firefly color biru..hehe..mata bertentang ngan makanan tuh smp ke perut rase..hehe..

    ReplyDelete
  6. arghhhh..rindunyaa pemandangan depan airport tawau tu...huhuu

    ReplyDelete
  7. hehehe haduihhhh jalan sakan smbil keje seronok tul hidup heeee

    ReplyDelete
  8. bestnya asik outstat jauh2 je nih..:-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...