Followers MamaTisya

Friday, January 20, 2012

saper suka mkn western food??


aku mmg suka western food :)
aritu blk kj hubbyku lpr 
pastu trus die ajak singgah kedai western food fav aku
dkt area umh je...actually aku tk lpr sgt
tp dh org ajk , rezeki jgn ditolak :-p






air fav aku semestinya tembikai
hubbyku apple asam boi


aku punye chicken chop
rm 9 dlu rm 8 tk silap


hubbyku punye mix griiled (ada chicken, lamb & beef)
brp belas ntah..lupa...


tp mmg suka mkn western sini..sedap utk tekak aku la

**kedai ni kt medan selera berhampiran Jusco Setiawangsa

12 comments:

eelobor said...

suka makan untuk kadang2.... sebab perut nie nak kena masuk nasik jugak.

Falsya said...

adoiiiii..my fav lamb chop..sedapnyeee..tetibe lapo plak rase..;)

~ana~ said...

dah pernah try mkn sini...rs nya di atas cadangan akak la kot...:)

SYANI said...

Ciken chop tu memang feveret aku...sedapnya..

Chekgu Azrine said...

suka makan western..tp takde la selalu makannnya.. hehehe

syawalsimpsons said...

sedap tu nampak kakak...alahai..nak sikit..

mummy_ayu said...

aku pun suka western food ..yum yum..

watyz said...

suka gak makan... :)

~diAhOntHeblOg~ said...

mcm dekat belakang JJ je..bukan eh? iras2..hehehe

Cikpuan rara said...

nt nk ajak suamy mkn jugak lah =)

::NureeN:: said...

adusss terangkat beb.. nureen suka mix grill tue asben plak offcoz chicken chop.. menyelerakan

mama rifQy said...

nampak sgt besh la kak amy!!yummy !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...