Followers MamaTisya

Tuesday, January 10, 2012

arini genap 10thn


salam uolsss...mcm lama je tgal dunia blog
aku bkn p bercuti ye kwn2
tp aku bz skit utk permulaan 2012
tp arini aku luangkn ms kejap nk update special entry arini
cz arini genap 10thn dh aku kj kt BERNAS
lama gilosssss...mcm tk caya gk:-p
cz pernah 1 ketika ....aku dh nyaris2 terpaksa 'resign'
mmg time tu agak sedih jugak
tp alhamdulillah rezeki aku masih ada di sini


 dh kata kj BERNAS sure byk gmbr mkn2...mmg meriah la
sepanjang aku kj sini mcm2 aktivity aku join..
antaranya annual dinner, familyday, sportday  dan mcm2 lg....
saper nk minta kj sini???tp wt masa ni tkde kekosongan rsnye
kalo ada mayb kt kawasan luar KL:)

 apa2pn tq pd BERNAS...even skarang aku bkn lg di dalam bidang IT
mcm aku mula2 masuk dlu
tp dept baru banyak benda yg aku blajar....
mmg syggggg sgt tu psl masih setia di sini...hahahaha


okla kwn2 nanti aku free aku melawat umh uolsss
rindu kt korang....korang rindu kt aku tk????

**esok aku kena outstation ke Sabah smp jumaat.....

18 comments:

  1. Happy working anniversary..cepat ms berlalu kan..:)

    ReplyDelete
  2. 10 tahun tu..lama dah, kalu anak dah darjah 4 dah tu..he he he..
    apa pun, semoga terus success key..
    selamat ber outstation..!!

    ReplyDelete
  3. lama nye
    kita keje plg lama skang ni la
    nk msk 4 thn

    ReplyDelete
  4. lamanay weih
    boleh buat jubli perak nih
    ahaha
    aku keke kat uia ni la paling lama.
    thun ni masuk stgh dekad.

    ReplyDelete
  5. congrats sis.. happy working yea! ;)

    ReplyDelete
  6. wah.. dh lame keje..hehe..congrats!

    nk gi b'cuti eh? take care tau..
    btw, nie entry khas utk amy.. ^_^ thanks tau!!

    http://greennnpanda88.blogspot.com/2012/01/gifts-from-kak-nida-mamatisya.html

    ReplyDelete
  7. ingat lagi kes korg kena resign tu
    dept IT kan??
    nasib dapat msk dept lain kan
    pastu start la ko asyik membz outstation
    heheee
    best2...

    ReplyDelete
  8. tahniah, 10 tahun yg penuh suka duka * untung Bernas dapat pekerja yg sangat setia =)

    ReplyDelete
  9. tahniah mama tisya.. smg terus maju jaya.. Amin.

    ReplyDelete
  10. salam dari ex-jiran u kat cp tower (ai dulu keje siemens)..huhuhu

    ReplyDelete
  11. wahhh..10 thn setia maknenye mmg bestlah bernas nih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...