Followers MamaTisya

Friday, December 9, 2011

kali ke-2 ke Hadramawt, Chulan Square


ari selasa br2 ni, aku p mkn cni utk kali ke-2
1st time dlu ngan BFF..so yg ni p ngan blogger plak


dr opis aku jln kaki je..
tp penat jugak la..lebih kurang 10-15minit


actually aku nk redeem voucher yg aku bli kt groupon aritu
only rm 35 instead of rm 153.10
mmg berbaloi2...byk jimat :)

ok ni senarai pilihan menu utk dipilih


ice lemon tea for two..bole refill
strawberry tu add on

arabic salad

lamb mendy..ciput je kambing je
b4 ni aku mkn lamb haneeth


chicken mendy


dh kata blogger..ngan iphone la..ipad la
amik gmbr terus masuk fb :)
ZANA tgh bukak topik hot...gelak smp skarang bila tringat:-p


ZANA  tgh up gmbr kami ke fb


3 of us
mkn2 ni meraikan DEE yg dh lastday arini
die dpt kj br..lps ni jauh la skit nk ngedate

cantik tk tudung br aku...
ala2 tudung Fareeda ada ropol2:)



yg ni konon2 rs tk cukup so add on...
actually kitorang nk order ayam je 
tp bila ckp ngan waiternye die angguk..
bila smp menunye, berkuah & ada nasi...
tp abis jugak kami mkn..cuma nasi je tk abis


ni dessert plak...tk ngam ngan tekak kami
aku rs skit je cz rsnye mcm ubat spital
dee & zana pn tkleh mkn gk


last skali diorang serve arabic tea
ada daun pudina..sedap

byk2 restoran arab yg aku dh pernah try mkn
paling aku suka al-rawsha-restaurant

19 comments:

  1. mcm best jea lamb mandy tuuu :)

    ReplyDelete
  2. hahaha.. paling x hengat topik kita aritu "mutmut". ok nnti kita ngedate2 lg yer aimi. tqvm belanja kita makan.

    kita nak celok gmbr kt atas yer.. thanx

    ReplyDelete
  3. nasi arab kah itu?? oh sedap nyer... :)

    ReplyDelete
  4. memang betul...ar-rawsha lagi sedap tapi harganya memang tak boleh henggat... kat hadramawt tak pernah lak cuba.

    ReplyDelete
  5. tak penah pon makan kat kedai arab lain selain saba.. heheh

    ReplyDelete
  6. uishhhhhh mst best sis.. ;) nyummy3!!

    ReplyDelete
  7. nyum nyum sedapnyaaaaa... suka tgk kak amy mcm restoran dh pnh terjah..

    ReplyDelete
  8. adusss aku tergoda.. hheehee... sedapnya amy.. nk jgk :)

    ReplyDelete
  9. kami ada beli gak, tp hr tu nak book dah full la plak. huhu...

    ReplyDelete
  10. jrg2 me mkn mknn arab -me fussy bab2 mknn heheh

    ReplyDelete
  11. rajinnya mencuba makanan baru..
    uyun memang takleh nak masuk nasi arab.. walaupon orang kata sedap..

    ReplyDelete
  12. vavava.. bestnya ngadate dengan akak2 blogger yg ku kenal... hihi.. akak Dee dah pun neen jumpa.. tinggal akak Suzana & Mama Tisya jerk belum lagi! :D

    ReplyDelete
  13. rajin plak ko shopping online sekarang nie...

    ReplyDelete
  14. ohhh mamatisya ni opismate "lama" kak dee ke....

    ReplyDelete
  15. mira tak jadi beli group on tu.. nasib baik.. :D hubby tak mo, dia kate tak mo redah kl

    ReplyDelete
  16. hari ni baru nak komen..huhu..thx aimi for the farewell lunch..rindu nak mkn2 ngan u oll..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...