Followers MamaTisya

Thursday, August 18, 2011

sudah 46jam.....


actually sehingga jam 3ptg smlm ada 2 org yg tk bg feedback
patutnye smlm aku nk cr pemenang lain dh
tp aku tk sempat so aku tgu lg
tp pg ni aku dpt feedback dr slh seorg
so tgal sorg je yg smp skarng xbg feedback
aku dh tgalkn pesanan kt blog dr date diumumkan lg
aku dh bg masa dlm 24jam
tp yg benornya dh 46jam pn
mayb tkde rezekinya.....
so arini aku akan update pemenang br
siapakah yg bertuah itu
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




sila semak di link :
http://mycontest-giveaway.blogspot.com/2011/08/senarai-link-peserta-utk-mamatisya-duit.html

sila email no akaun maybank anda
ke amyryna@gmail.com dlm masa 24 jam
jika tiada feedback dr anda, pemenang baru akan di cari lg....

9 pemenang yg bertuah dh slamat aku bank in duit raya


4 comments:

  1. ok..tQ sis...nanti saya email akaun..syukran bnyk2..=)

    ReplyDelete
  2. adeh tak sempat nak bg email..huhu..takpelah bukan rezeki saye la tuh..tahniah pada semua yg menang.. :)

    ReplyDelete
  3. wah ada GA ke, adei dah lama ketinggalan zaman join GA & contest ni....hu..hu...acara tahunan ni kan amy

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...