Followers MamaTisya

Wednesday, August 17, 2011

menang kali ke-3 giveaway 1 soalan 1 duit raya


hah aku menang lg duit raya
tp soklan last dr nett ni mencabar & bikin confuse
die soh kira jumlah cheese cake/cupcake kt blog kek die
mau berpinar mata dok kira cz byk gilossssssssss
dh la kt opis aku ni gmbr kena blok tp kdg2 ada kuar gmbr
so jwb je la ngan main teka2
tp alih2 nett kata die tk trima smua jawapan cz die ada kejutan
rupanya smua yg join dpt adiah
bkn duit raya je dpt
tp ada gift raya & kad raya jugak...
apap2pn tq nett...& tahniah jua utk pemenang yg lain


aku bg duit raya kt org
aku pn dpt duit raya jugak..rezeki ramadhan..syukur

**utk pemenang bertuah yg blum bg lg no akaun, cpt2 ye
aku tgu ni..kalo tkde kul 3pm ni, aku cr pemenang br..hrp maklum


**kemenangan ke-4 utk bulan ogos 2011
total menang 2011 = 47


9 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...