Followers MamaTisya

Sunday, April 10, 2011

sudah 2 bln.....



hah laju je korang kn nk tau citer apa yg 2 bln...
saje wat tajuk entry bg suspen skit:-p
bkn 2 bln ada 'isi' tp sudah 2 thn usia blog aku arini
tq pd kwn2 yg sudi follow
.::MY LIFE & MY LOVES::.
dr dlu hingga kini...

tp sure ada jugak yg tk suka kn
adat la tu...lumrah kehidupan
apa2pn hidup mesti diteruskan.....
just nk pesan utk mereka2 yg tk suka/nyampah/meluat
tkpyh la dtg sini & sibuk2 nk bc or tgk apa yg aku nk update
apa yg aku citer dlm blog ni utk kenangan aku
tk pernh terniat di hati nk show off bagai
aku hanya sekadar berkongsi
SHARING IS CARING

tgk kt dashboard, dh 1005 entry aku post
kebetulan plak entry post tu
sama jumlah ngan follower terkini iaitu 1005



yg ni aku sempat capture followers yg ke-1000
tp tk bermakna smua followers,
follow blog aku ni ari2 kn.....
tp aku nk ucapkn jutaan trima kasih
pd kwn2 yg sudi bc & komen kt entry aku....
tanpa korang...sunyi la blog ini....
dan aku juga mintak maaf
cz tk dpt nk reply satu2 komen korang mcm dlu2
aku sangaaaaaaatttttttt hargai komen korang
cuma kalo komen yg berbentuk soklan,
aku akn cuba menjwb di blog masing2
hrp korang fhm ye....

**pg esok ada 'sesuatu' utk mereka2 yg rajin bc blog ku ini
saper lg kalo bkn korang....my beloved followers
nk tau apa...tgu esok pg...stay tune...:)



**pg ni aku ada tournament bowling kt one utama
kot2 la korang ke one utama, leh la singgah...
doakn team aku menang ye:)





10 comments:

  1. wee ada GA lagi lah tu ye?? ramai dah members akk kann.. baru dua tahun dah 1k ++!! cayalah kak..

    smga menang nnti main boling tu ;) goodluck

    ReplyDelete
  2. epi blog anniversary amy...
    ai tungguuuuuu esok .. =)

    ReplyDelete
  3. Tahniah utk mamatiesya yang menyambut besday arini, tak sangka usia blog kita lebih kurang cume awal umidanish iaitu pd 1 april.. tp blog umidanish takla semegah mamatiesya punya blog yg ramai peminat... hehehe

    ok,kita tunggu esok apa kah supprise nya tu..

    ReplyDelete
  4. waaaahhhh dah 1000 follower..
    ramai tu emy

    betul tu..apa yg kita kongsikan..
    adalah untuk kenangan kita...mana2 yg boleh di kongsi..kita kongsikan...kan emy kan...

    ReplyDelete
  5. kita pun dah nak 2 thun..tapi follower masih ciput tapi xper, mama amy kata, berblog utk kenangan, utk simpan semua cerita kehidupan, bukan mengejar glamor...

    ReplyDelete
  6. kak, selamat ulangtahun blog yg ke 2 tahun.., hehehe.. mudah-mudahan blog akak akan lebih success dan akan lebih memberi byk manfaat kpd saya dan pembaca... saya mmg ske bc blog akak sbb blog akak cantik pastu byk citer... cr akak bercerita pun saya suke.. hehehe

    ReplyDelete
  7. sye bru je follow akak sbb sebelum ni klu sye nak bc blog akak sye tgk kt side bar sye.. sbb sye add blog akak dlm side bar sye.. jgn mare ek..

    ReplyDelete
  8. wah..kak amy..untunmg dapat captire number yang besh !!!


    ooopssss..sape kahhhhh!!

    ReplyDelete
  9. wah dah cecah 1k tu, blog amy kan best banyak update pasal makan & cuti2....share dari A sampai Z lagik...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...