Followers MamaTisya

Friday, April 29, 2011

ROSYAM NOR dtg opis :)


last friday ROSYAM NOR dtg opis
cz die ada bisnes skit ngan bernas kot:)
disebabkan die meeting kt level my bff
so sempt la my bff bergmbr ngan die

my BFF ngan ROSYAM NOR

diorang ni jd model biskut ROSYAM NOR :-)
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
disebabkn aku tk berpeluang bergmbr aritu
so tringat la gmbr lama pernh gk ada

ngan BFF aku lg...time ni zaman anak dara
ada event apa ntah kt Menara KL
selain ROSYAM NOR, ada rmi lg artis lain

over BFF aku, siap tongkat tgn kt peha ROSYAM NOR :-p

last but not least
ada gmbr aku ngan ROSYAM NOR:)


aku mmg suka tgk drama lakonan ROSYAM NOR
lantak la org nk ckp die HERO TUA ke...
tp aku tetap sukaaaaaaaaaa sebab die bw watak menjiwai
samada watak romantik or watak sedih...
mmg kalo ada drama yg die berlakon sure tk missed
antaranye yg aku ingt

GELORA DI HATI SARA (heroin Fauziah latif),
IRIS (heroin rita rudaini),
LAILA ISABELLA (heroin nasha aziz)
yg ni tk tgk sgt..TRILOGI CINTA (heroin fauziah ghaus)

dan byk lg drama lain yg die berlakon dgn heroinnye spt
EJA, FASHA SANDA, ROZITA CHE WAN tp lupa dh tajuknye....

selain ROSYAM NOR, aku suka tgk lakonan
ADY PUTRA,FAHRIN AHMAD & AARON AZIZ:)

11 comments:

  1. WAH SELAMBA JE JULIA TONGKAT TANGAN KT PEHA DIA EK HEHEHE
    KITA PON SUKE DIA NI GAK
    XKISAH LA TUA PON BEZ

    ReplyDelete
  2. wah..siap posing2 ngan rosyam nor..suka gak tgk laonan dia..mantap jer...

    ReplyDelete
  3. adehhh!gmbr rmaia2 yg lama dgn rosyam nor tu tk thn tgk..kekeke siap tgkat dagu lagi..akak plk wahh dekat giler..biasala zman ank dara kan..hihi

    ReplyDelete
  4. Gambar yg tongkat kat peha tu x tahan tu..hehe.

    tulah, kita suka jugak dia kalau nak banding ngan pelakon muda belia skang yg harap rupa semata, tapi belakon mcm baca skrip. huh.

    yg paling respect dia pandai, tidak campur adukkan family dan kerjaya seni..

    ReplyDelete
  5. amboih sakan bergmbr ngn rosyam..mentang2 ank dara lagi time tu..ekekek:D

    aku pn suka gk dia blakon..now suka adi putra..fahrin ahmad pn suka..awal pn suka..hahhha

    ReplyDelete
  6. peewittttttttt!! meleret je semua senyum bergambar ngan rosyam! huhu

    ReplyDelete
  7. ah tua pun tua lahhhh...oh abg rocammmmm... suka sgt klu dia jadi hero..mmg lentok hbs lah kan..

    ReplyDelete
  8. amboii over ratu zaman anak dara
    hahahaa

    aku pn soka rosyam nor
    makin tua makin ensem

    ReplyDelete
  9. abang rosyaaaaammm...
    waaahh..nik sukeee die sangat..

    dan adik nik pun sukeee die sangat siap mimpi2 masa dapat jumpe rosyam kat alamanda dulu..

    seb baik nik tak delah sampai mimpi2..kalau tak mesti yabang dah tak kasik tgk trilogi cinta..heee

    ReplyDelete
  10. tak tahan tgk ..kawan amy ..siap toongkat tangan kat peha rosyam lagi

    ReplyDelete
  11. Kalu suami kawan u tgok gerenti PANASZZZZZZZZZZZ !!! So, jangan kasi tahu huhuhuhu ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...