Followers MamaTisya

Saturday, March 12, 2011

YOU MISSED OUT

pg ni aku tgk dh abis dh promo SPA murah ni
mlm td b4 aku tdo kul 1pagi
aku tgk tgal 31 voucher lg utk cecah
1300
cz dh terlampau rmi org bli
tu psl die hanya limitkn utk
1300
je
pg ni ada kwn2 aku yg soh tlg blikn
tp syg dh abis dh....
kn aku dh war2kn awal2... so korang dh terlepas
tkpe tgu la lenkali kalo ada lg



so total yg bli pakej spa murah ni
1318 org
giler rmi
hah jgn lmbt2 lak booking..
kn penuh plak...aku dh slamat booking smlm :)


kalo ada promo yg best2 dr
aku akan inform korang....


7 comments:

  1. nampak terus beli dan terus booking :-) sangat menguntungkan...

    ReplyDelete
  2. wah
    bole jadik duta milkdeal ni hehe
    nanti sure ramai wat entry berspa2 hehe

    ReplyDelete
  3. me sempat beli 2 voucher, balik msia baru boleh buat appointment hehhe

    so spa company ni dpt collect puluh2 ribu ni melalui jualan milk a deal ni...fuyooo--moga2 service spa tu ok lah.kdg2 harga murah service hampeh--kdg2 ler heheh

    ReplyDelete
  4. wah
    memang terlepas peluang keemasan lah nie .. kalau ada di ktn nak jugak .. sesekali manjakan diri kan :)

    ReplyDelete
  5. lepas ni tercungap2 laa orang tu nak layan ramai orang...

    ReplyDelete
  6. jadi duta nie..bagus kak amy!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...