Followers MamaTisya

Tuesday, March 1, 2011

"rilex la..jgn nangis..."



actually pg td 1st day antar tisya
p school mcm aku citer smlm kn
so lps school akan masuk nurseri
pg2 tisya dh bgn ckp nk p school
aku pn happy..dh siapkn smua brg2 yg nk di bw

lps dh wt pembayaran smua,
aku tgk tisya dk main2 ngan kwn2
lps tu tisya dk tgk class, tmpt mkn, tmpt playground
then die ckp kt teacher "nanti masuk blog"
sambil wt gaya snap gmbr...sbr je la anak dara aku tu

lps tu aku & hubby pn blk umh
then hubbyku ckp "rilex la...jgn nangis"
actually bkn aku nangis cuma mcm nervous je
biasa la hati seorg ibu kn
mn nk sama hati seorg bapa:-p

ingtkn time lunch nanti nk p jenguk
tp hubbyku ckp, tkpyh la..tgu ptg aje..huhuhuhu


lmbt plak nk tgu ptg ni.....tk sbr nk dgr citer tisya
psl 1st day kt school & nurseri
hrp2 tisya ok....


**aku EL arini...gmbr tisya kt school tk sempt lak nk snap pg td
tgkla ptg nanti kalo sempt aku snap:)
**tgh menghabiskan Macarons CikMin
sambil tgu ptg menjelang:-p



18 comments:

  1. wah sungguh behave tisya bagus la...mama nya plak sedey...sabo k amy tisya ok je tu dia kan peramah mesti ramai kawan punyer....dah nama anak blogger tegar harus perkataan blog tu tak lekang dari mulut dia...so sweet la datin wannabe ni...tak de pic ke amy?

    ReplyDelete
  2. heheh, beselah kak...ibu yang riso lebih...anak ok jek...:p

    ReplyDelete
  3. hahaa comel la tisya ni
    tau plak dia kan msk blog

    sabar ye..jgn salah buat keje plak sbb nerbes sgt

    ReplyDelete
  4. leeeiiiiiiiiiiii..
    aku ingatkan anak yg nangis?!
    mak dia plak lelebih.
    ahahhahaa...

    ReplyDelete
  5. biasalah...bila 1st time mmg rasa risau je... hopefully ok tu...

    ReplyDelete
  6. hehe anak blogger kata kan mesti sume nak masuk blog...
    neway oklah tu tisya cool jek...
    mak neves biasa la...
    first day kann...
    lau risau call je nurseri tanya,
    tp takyah le jenguk..nnt jadi haru lak..

    ReplyDelete
  7. errynn ..sha pun patutnya hantar sofea gie nurseri arini ..tapi sbb hal2 yg tak dpt dielakkan maybe tunda next month...mmg berat jer hati ni ..tapi nak wat camner kan ..kena terima lah kenyataan yg anak kta dah besar...huhuhu

    ReplyDelete
  8. owhh nnti masuk blog ye tisya...clever girl!!

    ReplyDelete
  9. anak2 ni mmg bijakkk tau mama masing2 ada blog.. hahaha

    ReplyDelete
  10. mg ati mak tak sama ngan ayah hehehe
    tp kengkdang golongan bapak-bapak ni bleh pkai gak..
    dorang more rasional..

    klo kiter ni mg emosi la dlu kan

    ReplyDelete
  11. xpe.. makaron tu leh hilang kan neves mama.. sure..
    heheheheh hopefuli die ok je kt skolah.. dh besar dh tisya..

    ReplyDelete
  12. hehehe bukn anak dara yg nanggis tp mak dara uea..bahave la tisya unty kagum...turn kyra thn depan cam mana la pulak hehehhe..

    ReplyDelete
  13. eh br perasan..ko da abis ke upload cerita london??
    ke aku ade termiss
    yg part2 brg2 beli tu blom upload lg kan..
    aku nk tggu part tuuuuu

    ReplyDelete
  14. hahahaha
    tisya wat lawak la..
    kata anak blogger kan
    kekeke...
    sangat advance bebudak zaman skang ni
    damia lom tau apa tu blog lg heheh
    btol stuju..
    kaum bapak dia bukan mcm kaum2 ibu...hehe

    ReplyDelete
  15. mmg anak blogger sungguh niee..siap tauu..snap gambar..terus msk blog!

    ReplyDelete
  16. hahahahhaa...gud girl tisya..pandai bwk diri..hrp2 umar pon camtu lah jugak..huhu

    ReplyDelete
  17. cute plak part tisya suruh snap pic utk letak kat blog tu hehehe

    tisya ok jer tu, jgn sedey2 :) memang hati seorg ibu kan :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...