Followers MamaTisya

Tuesday, March 29, 2011

pemenang soklan bonus MamaTisya


soklan bonus smlm adalah utk 4 nama di bwh je


tp mayb ada yg tk perasan so join teka2 sama
tq la ye kwn2 yg sudi join teka2 sama:)

jawapan utk soklan bonus smlm
pada thn berapakah MamaTisya pergi ke China???

cuba tgk gmbr passport tu
ada chinese visa iaitu pd thn 2004



hanya MrS. F!zA & Cute MuM je yg bg jawapan yg btul
tp hanya seorang pemenang yg di cari cz ada 1 je keychain tgal
maknanye pemenang itu adalah MrS. F!zA
cz die yg terpantas bg jawapan

tahniah...sila email
nama penuh, contact number & address
secepat yg mungkin
amyryna@gmail.com


sila bg dgn segera...aku bg ms smp nextweek aku blk dr outstation
if no feedback aku akan cari pemenang yg lain
hrp maklum...!!!!!



pd kwn2 yg tk sempt join teka teki aritu
jgn riso, nanti aku blk dr outstation sabah
kot2 ada ole2 utk kwn2..tguuuuuuuuuu


7 comments:

  1. eheheh..malu la kt akak byk bebenor tekaannya..geram sgt kita ni lemah bab2 teka ni..xsgka plk yg ada komen gitu yg tepat.hikhik.thanks kak!

    ReplyDelete
  2. tahniah fiza, bertuah teka banyak kali salah satu kena jugak, kita teka tak betul...

    ReplyDelete
  3. wey aku nk kirim kuih cincin kt sabah bleh???
    kalo bleh call aku :-)
    tq

    ReplyDelete
  4. dah emailkan detail tadi...thank pilih saya jadi pemenang juga...



    New Entry: Pemandu Wanita: Berhemah VS Berbahaya

    ReplyDelete
  5. hehe tahniah fiza
    td dia ada komen
    kita menang 2x
    teka2 eryn
    dia xmng lg

    ReplyDelete
  6. Dah email smlm... tp xde reply...
    hope dptlah yer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...