Followers MamaTisya

Wednesday, March 30, 2011

outstation ke Sabah


aku kena outstation ke Sabah (kota kinabalu & tawau)
dr 30 mac-5 april 2011
1st time aku kena outstation lama
sejak 9thn kj di BERNAS
tp jgn riso blog still berupdate
aku dh siapkn entry auto publish :)

aritu outstation ke JB 3 hari je tgal tisya
kalini ke Sabah lg lama 7 hari
hrp2 tisya ok ngan ayahnye...


okla...doakan aku slamat pegi & pulang....


**time korang bc entry ni aku dh kt KLIA...
best skit cz terbang naik MAS....manjang AirAsia je:-p
(mcm la slalu terbang...hehehe)


**utk pemenang keychain China
aku pos lps blk dr outstation ye


**nk mintak tlg jasa baik kwn2,
kot2 la nama aku ada tersenarai
sebagai slh seorang pemenang dlm mn2 CGL
(mcm la byk sgt aku join CGL)
tlg inform yg aku outstation seminggu ye
kot2 la penganjur soh pemenang bg details dlm masa 24 jam
so kalo die tau aku outstation lama kot2 die bole consider
tp kalo dh tkde rezeki, penganjur nk cr pemenang lain, redha je la kn....

11 comments:

  1. wah lamanye seminggu outstation

    ReplyDelete
  2. ko xbw lappy ke kt sana..bole on9 nk live update..hehe..

    ReplyDelete
  3. bestnyer weh..selamat beroutstation k..sure penat nnt kan..:D

    belikan aku FM sabah weh..nnt ku byr kt ko..:D

    ReplyDelete
  4. selamat beroustation ke sabah bah!

    aku rindu nak pergi sabah lagi
    nak pergi gunung kinabalu
    takpe...bulan 6 nanti sampai gark lagi ke Kk tu

    ReplyDelete
  5. wah,..dapat cuci mata sekali Amy! selamat pergi & balik ok. take care!

    ReplyDelete
  6. Bestnya eryn jalan jauh lagi!

    Selamat pergi dan kembali :)

    ReplyDelete
  7. lame weh kalini,tkcare & hv fun.pasni updet seafoods plak yer

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...