Followers MamaTisya

Tuesday, March 29, 2011

Akademi Fantasia Terakhir


hah sabtu ni akan start Konsert Tirai AF musim ke-9
dgrnya kali terakhir dh ni..
actually smlm aku ke Jusco Setiawangsa
so ada nmpk bdk2 AF musim ke-9 ni tgh shooting kt situ
aku dh perasan ada banner Astro kt Jusco Setiawangsa
tp tktau plak ada mcm 'class' diorang deco kt situ
mcm yg kita tgk Diari AF
aku nmpk ARIL tgh di interview
jenguk2 gk kot2 ada DAUS..tp tkde nmpk plak
yela tisya kn peminat DAUS...:)

ok ni nk khabo, pd kwn2 yg dk sekitar keramat, wangsamaju
bole la dtg Jusco Setiawangsa Sabtu ni (2 April) ada rmi artis...
tk sure plak Konsert Tirai tu nanti
samada live dr situ or tmpt lain
aku tk dpt nk pegi even dkt sgt ngan umh
cz aku outstation time tu...
kalo tk, leh ajak nana join sama
tp nana pn berada di luar kawasan gk...hehehehe


ni la 12 pelajar AF musim ke-9
nk tau details sila tgk kt website Astro



aku tkde la fanatik sgt AF ni
tp kalo tiba musim AF aku lyn gk la
paling aku suka AF musim ke-2 yg Zahid menang
lgpn time tu aku tgk live
kt stadium bukit jalil cz dpt tiket FREE
siap pki bj OREN lg time tu:-p


**agak2 sape la pengetua AF musim ke-9 kalini??
dgr2nye Amy Search

11 comments:

  1. adehhh...fensan nak melayan neh..bebudak ni mesti dok tunggu2

    ReplyDelete
  2. eh tisya sama ngan aunty la..suke daus! hehehe

    student baru nama azri tu dgr citernya adik blogger zaza lensa mama ;)

    ReplyDelete
  3. eh pengetua bkn yg indon tu ek??
    aku lama xikut pasal AF ni
    elok la ni yg last
    ngarut sgt
    sbb sume yg keluar nnt jd artis..xnyanyi berlakon or dejay era
    org biar la yg menang jek dpt kontrak

    ReplyDelete
  4. ayu minat gak ngan AF nie....
    lplus ekarang ngan Ian..memang layan la..

    ReplyDelete
  5. xdpt nk tgok AF kali nie...sbb kat umah sewa xde astro..huhu..


    Jom Lawat: Blog Bardboo
    Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

    ReplyDelete
  6. lps ni bdk2 AF9 akan stay kat 'rumah lut sinar' kat jusco tu...diorang class sumer kat situ so kita bleh tgk diorang secara live..slama AF berlansung, time siang diorang dok situ..tido je kat lain...so mamatisya klu terlps this week, masih ada byk masa lg...ehehehe

    ReplyDelete
  7. HAHAHAH
    klw kita ada
    sure dah pegi dah
    ate...kate dekat ngan umah kan
    hehehe

    ReplyDelete
  8. finalist kali ni, ada adik kak zaza, lensa mama lah..tak sbr nk dgr suara dia..Azri..

    ReplyDelete
  9. harap2 kali ni lebih bestlah..sbb aznil pengacara..tp kdg2 bosan gak tgk af ni..mentor leh lagi layan..hehe..

    ReplyDelete
  10. haih ade lg rupanya..xlayan arrr....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...