Followers MamaTisya

Friday, February 25, 2011

jumpa blogger di London


hah bkn kt KL je aku suka jumpa blogger
tp kt london pn ada:)
ada 2 org blogger kt UK yg aku kenal
slh seorangnye MZ tp tk sempt nk jmpe MZ
cz dr central london nk ke Nott jauh gk
amik masa tk silap dkt 2 jam kot perjalanannya
tp aku sempt cal MZ...:)
tkpe nanti blk msia, insya allah kita jumpa ye

tp yg lg sorg blogger ni, tk sangka plak
umh die dkt bangat ....kt area BOOTS
so aku pn dptkn direction nk ke umh die
jln kaki lebih kurang 10-15minit
aku pegi berdua je ngan tisya


bergmbr ngan ank tuan umh
izzah & laila

ini la blogger itu - ratna
actually aku kenal ratna ni dr sejak fotopages lg
hah kira lama la..b4 aku aktif blog april 2009
tp tk pernh jmpa lak time kt KL
die ikut hubby die yg kena kj kt London
br je lg... oktober 2010 kalo tk silap
hubbynye kj kt Malaysia Hall,London


bila anak2 dh jumpa ..kecoh jd nye
nasibaik la tisya peramah mcm mamanye gk:)


umh ratna ni beso..kemain lg tisya berlari sana sini

dh penat berlari..baring2 plak


dh buka tv tgk kartun plak


ratna hidangkan kami ngan choc chips hasil tgnnye
pastu ada cekodok + buah oren

b4 blk aku round2 dlm umh die...2 tingkt...
best dpt umh beso & di tanggung sepenuhnya
ratna kata, kalo dtg lg london bole stay umh die:)
tu gmbr tisya dlm bilik izzah...suka ngan skate ala2 basikal

set timer ni gmbr rmi2

dh nk blk dh time ni


posing lg b4 blk



tq ratna, akhirnya ketemu gk kita tp bkn di msia
nun jauh kt london:)

**actually b4 fly, aku tk sempt amik contact number ratna
tp aku kn ada online FB sekejap time kt london
so nmpk ratna online, sempt la mintak contact number



ni entry kt blog ratna

12 comments:

  1. sgt besar rumah tu..even kat notts pun, maunya cecah 1k pound sewa tu palimng kurang--students sure tak mampu sewa umah besar gitu--ratna sgt bertuah sbb semuanya sponsored kan :)

    ReplyDelete
  2. Wah, best nya jumpa bogger. Boleh lak jumpa jauh di sana...

    Apa mainan tisya naik tu? Ingatkan basikal td

    ReplyDelete
  3. best lah duk london pun leh jumpe rakan blogger kat sana..tisya pun hepy je jumpe kwn2..

    ReplyDelete
  4. wahhh.... bestnya jmpa geng blogger.. jumpa kt jauh plak tuh...

    ReplyDelete
  5. mmg besar umah dia tu..
    best gile dpt stay sana sume ditanggung

    ReplyDelete
  6. kecilnya dunia...tak jumpa kat malaysia jumpa kat london pulak...

    New Entry: Semakin berusia semakin bernilai

    ReplyDelete
  7. wa klu dpt jumpa mz lagi bertambah gempak kan!! bestnyaaa..last2 jumpa kat london ye..jauh tuu..

    ReplyDelete
  8. wah dasat la
    sampai ke london jumpe kwn blogger
    besar giler umah dia

    ReplyDelete
  9. sampai ke london jumpa blogger...blogger tegar la erin niey

    ReplyDelete
  10. sukenye tgk umah ratna tuh..hah..mmg blogger tegar,g mane2 pon ade kwn tunggu ;)

    ReplyDelete
  11. sampai ke london jumpa blogger, hebat lah ko...besar umahnya..leh p london lagi lah pasni..ada umah dah utk stay :)

    ReplyDelete
  12. wah bestnya dok negara orang sipa disponser lagik besaqrumah dia...bukan main lagik tisya posing ek...memang cepat mesra la tisya ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...