Followers MamaTisya

Monday, February 14, 2011

Flight D72006 KL - London


KL-London amik masa 13 jam ye kwn2
giler lama dk dlm flight kn
aku paling lama dk dlm flight pn time p beijing dlm 6 jam
kalo dlm kete pernh la 12 jam time jammed blk klate
tp kalini 13 jam dlm flight...
tp tk terasa sgt cz dk melayan ank dara aku ni

kalo kita bkn dr UK so kena isi form ni
no passport,tmpt kita tgal kt UK
brp lama kita dtg UK


aku bw buku cartoon kt tisya
so tkde la die bosan kn lama2 dk dlm flight


mak pak melayan anak dara sorg ni..jp nk bc buku
jp nk tgk pamplet air asia
lps tu sibuk nk pki seat belt
die tau pki sndiri, aku nk buat die tk bg

kids meal..mcm2 ada

tisya nk mkn hotdog dlu
tp yg tlg abiskn mak pak die gk..:-p

nasi ayam..menu utk dewasa

dh bosan bc buku,tgk cartoon kt laptop plak
adik ipar & FIL yg bw laptop..aku tk bw pn

dh bosan tgk sorg2 laptop
sibuk dk ngaco farah plak dk tgk cartoon

lps tu tukar2 seat plak...
time ni tisya dk nyanyi lagu Maher Zain-insya allah

samosa

lpr lg..order maggie cup plak

nk posing cekak pinggang gk

main kejar2 dlm flight

chicken bolognaise

nasi lemak rendang ayam

time ni dh nk landing dh

mesti kena ada gmbr bertiga:)
sila abaikan aku yg mok2...
sebab aku dk paling depan..
kalo dk nyelit mcm hubbyku sure kurus...:-p


**alhamdulillah tisya ok sepjg dlm flight,
aku riso gk kot die meragam ke apa kn
tp sian kt farah, menangis bole tahan kuatnye..
aku rs 1 kapalterbang tu bole dgr suara die
lgpn farah 1st time naik flight..tisya dh 4x naik flight


**menu dlm flight tu mmg aku dh booking online siap2
utk kids mhl gk compare ngan alduts
13 jam kn tkkn tkmo mkn..kalo takat 2jam tu ok lg
yg samosa & maggie cup tu add on
cz nk tgu die serve 2nd meals tu lpr plak..hehehe
1st meal diorang serve bila kita naik je
lps tu yg 2nd meals tu lg 3jam nk landing br die serve
so within that time tu tkkn tk lpr kn
nanti aku buat rumusan rege
bila update smua entry ye....

13 comments:

  1. shira stkt ni plg lama atas flight 10-11 jam la, gi new zealand... kitorang bertolak 8mlm, kul 3pg dh kena bgn solat subuh atas flight sbb ms tu lalu atas australia, dah subuh. sampai nz pukul 7 time malaysia tp dh kul 11 time nz...

    ReplyDelete
  2. tisya posing mcm menggoda siap cekak pinggang pstu pegang pipi..auwww

    ReplyDelete
  3. mak ai..giler lamanya dok atas plan..sure boring giler kalau Nureen nek..tgk Tisya ok jer..:)

    ko boring x?

    ReplyDelete
  4. hahaha kalo aku pn lapar wey
    buhsan kot dok dlm tu
    mmg syiok la makan2
    pastu tiidooooo

    ReplyDelete
  5. wah best nye g london...tk sbr tunggu citer seterusnya...:)

    ReplyDelete
  6. wahhh!!! tisya posing mcm model lah.. kalah mama dier. hehe

    ReplyDelete
  7. lama gile flight kan..
    2 jam g kk pon dah terasa lama gile
    ni kan tambah lg 11 jam
    cpt2 nk tgk gambo lg

    ReplyDelete
  8. 13 jam...tak leh nak bygkan hah...aku naik flight blk kb/trengganu 50min pun udah rasa lama heheh....nasib baik tisya oke...good girl !

    ReplyDelete
  9. yeayy..tang rumusan harga yg tak sbr tu nk tgu :) .. best2..tak sbr nk tgu next entry

    ReplyDelete
  10. adehh 13 jam tu..tp seb bek budak2 ok kan..aku plaing lame pon 8-9 jam kot,p sydney tuh..huhuk..bilo lah nk g lagi ntah..tibe2 terbyg2 mknn MAS hik3

    ReplyDelete
  11. bukan main lagik dia posing, mana tak nya 13 jam dok dalam fligt mesti tisya boring punyer kan tu yang jalan2 sana sini tu

    ReplyDelete
  12. adoi la..13jam??ifa dulu sllu dlm 2j30m ke 3j je..haha..nie mau bosan gle nie..kalu ifa..abes dh bateri mp3 nie..haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...