Followers MamaTisya

Tuesday, January 11, 2011

MamaTisya Beras Giveaway

STICKY MODE
(normal entry sila scroll ke bwh ye)




saper yg nk sila komen kt entry ini saje
"SAYA NAK BERAS ITU kerana......
(tkde had limit pjg mana)

tamat pada 11.1.11 @11.11PM

**syaratnye terbuka utk FOLLOWERS MamaTisya
**kena self pick up ye, if korang adalah pemenang
aku tkkn pos, hrp maklum!!!
last minute, pemenang yg di pilih tkleh pick up
aku akan cr pemenang lain...

1 komen yg terbaik akan ku pilih utk dpt 10kg beras itu

lokasi pickup : Keramat AU2




22 comments:

  1. alah, beras baru habis smlm... tp cek jauh la plk kt kedah, hehe...

    ReplyDelete
  2. wow!

    saya nak beras itu kerana semenjak kawin ni saya asyik makan beras siam aje, ni semua gara-gara laki aku takmo dan tak percaya kesedapan beras lain. Kalau dapat beras ni, boleh lah laki aku tau betapa lajunya makan nasi lepas ni menggunakan beras nasional, beras super tempatan 15%, hehehehhee! :)

    ReplyDelete
  3. aiseyy lokasi pick up tu jauh bebeno...hehehe xpe ler kasi chance pada yang dokat ek huhu

    tapi nak komen jugak

    SAYAN NAK BERAS ITU kerana sepanjang hidup 34 tahun nie (aiyooo dah tua rupe nye ko gonjeng) hehe tak pernah rasa lagik beras cap bernas huhu

    ReplyDelete
  4. "SAYA NAK BERAS ITU kerana nak bagi kat My MIL.. kenapa?? sebab boleh kata setiap hari bekerja Cute Mum & Daddy makan malam kat situ.. Malu tapi rugi kalo tak makan.. rezeki jangan ditolakkan?? hehehe.. Lagi senang.. Tak payah balik rumah masak.. Agak pemalas sikit Menantu My MIL nie.. Kalo sebulan, dah berapa kilo pulak beras My MIL kami dah abiskan..

    Untuk menunjukkan kami nie menghargai jasanya yang selalu masak & menunggu hadiah dari posmen untuk Cute Mum, naklah bagi hadiah beras nie seikhlas hati.. Mesti My MIL suka.. Dalam hati mesti kata,"tahu pon belikan beras..." hehehe...Pastue Cute Mum cakaplah "nie hadiah khas untuk Mak... Uyun menang GA Mama Tisya.."

    ReplyDelete
  5. "SAYA NAK BERAS ITU kerana beras kat umah baru jea habis

    ReplyDelete
  6. SAYA NAK BERAS ITU kerana beras adalah satu keperluan....jadi sudah semestinya sy nak...hahaha..


    pstt; aku duk jauh plak..x per la sj try jwb...haha..

    ReplyDelete
  7. SAYA NAK BERAS ITU kerana.....

    Saya nak beras itu
    Sebab itu beras negaraku
    Ada bangga dalam diriku
    Kalu dpt makan nasi dari beras itu

    Saya nak beras itu
    Sebab ia free tak payah bayar pulak tu
    Hanya ambil di Keramat Au
    Dekat sgt dah tu dgn Wangsa Maju

    Saya nak beras itu
    Untuk masak bg pada anak dan suamiku
    Bertambah rajin la nanti aku
    Sebab bleh asah skill masa ini dan itu

    Saya nak beras itu
    Atas sebab tujuan utama yang satu
    MamaTisya betul ke nak tau?
    Beras diumah sudah habis, huhuhu!

    ReplyDelete
  8. adoiii pening2....hehe baca je lah..ketandusan ideaaa

    ReplyDelete
  9. "SAYA NAK BERAS ITU kerana. dah lama saya tak beli beras....lagi pulak beras dirumah sudah kehabisan...
    saya orang susah, nak beli beras pun tak mampu...
    idup di bandar besar gini, umpama kais pagi makan pagi...kais petang makan sok pagi...hehehe...

    saya nak beras itu jugak sebab akak nak bagi free...weee....

    ReplyDelete
  10. cayalah Nad @ Mama Zakwan..sgt kreatif..saya calonkan dai sebagai pemenang..chewan...
    emmm...
    Saya nak beras tu itu kerana...
    saya tak pernah pun dapat beras free dr bernas mcm awak....

    ReplyDelete
  11. wah terbaek punyer GA ni, nak kena pikir ayat dulu ni

    ReplyDelete
  12. Saya beras itu kerana, tak pernah aku nampak beras tu kt tesco
    so nak la rasa sedap ke x kan..
    sbb tgk packaging dia sgt la simple..tapi org kata, tak cuba xtau kan.jgn tgk luaran je..so nak sgt try beras ko tu..

    *lagi 1, kan ke aku nk ngantor hadiah ko..so bleh kite tukar2 hadiah..hahahaaa..

    ReplyDelete
  13. saya nak beras itu kerana..
    selama ni asik mengabeskan boreh emak je...kekekek...memang selama ni kita xpernah masak nasi kat rumah..tau2 je la..duduk berdua kan..buang masa je nak masak..so kita nak beras tu utk kasi kat mak kita, nak ganti balik beras2 dia yang kita dah makan selama ni kekekek...

    sepanjang kawen ni sekali je beli beras..pastu xpenah masak beras jadi buruk...tu pasal la selalu makan umah mak je..kekek

    oh ye lagi satu kita nak sebab umah kita kan dekat...andaikata jam 11.11pm tutup GA ni, jam 11.15 kita bole g umah eryn amek beras hahahahaha

    ReplyDelete
  14. saya nak BERAS itu...tapi .klu dapat pon xleh p ambik...aii cari yg len jer la...hahaha...bg pada yg lebih memerlukan..

    ReplyDelete
  15. eeee....hadiah beras pun adoooo...okes nak torai...
    " saya nak beras itu kerana...hari2 saya x masak kat umh sbb beras dah habis...bila beras habis saya suruh laki sy beli...dia kata buang duit je beli beras sbb hari2 saya x masak nasik sbb mkn kat luorrrr..tapi sy ckp kat laki sy..kalo abg beli beras, ayg rajin lah masak...sbb tu lah ayg suh abg beli beras...ala...sbnarnya laki aku tu saja je...dia ckp kalo nak beras ada kat umh pi le masuk mana2 contest yg ada hadiah beras...x yah susah2 dia nak belikan...ha???boleh gitew???so...kebetulan terjumpa plak mama tisya nak bg beras kan..apo lagi??aku nak tunjukkan kat laki aku tu...haaaa aku dapat beras FREE lagi..nah amik kau!!!"

    ReplyDelete
  16. saya nak beras itu kerana....
    saya tahu my MIL akan suka dan teruja jika saya dapat beras itu. Sejak beliau duduk ngan saya bermula Dis 2009 dia dah x jumpa beras nasional nih. Kekadang hampir tiap2 hari, sampai berbulu telinga saya dengar dia sebut 'Beras Nasional', almaklumlah, kat kampung dulu (Kelantan) memang dia makan beras nih. Katanya, beras kat umah saya rasanya x sama ngan beras Nasional nih. Kalau saya masak nasi terlembik skit, atau masak nasi ayam x jadi ker, My MIL mesti kaitkan dengan beras cap biasa2 yg saya guna. Kekadang dia ingatkan saya supaya beli 'Beras Nasional' ni kalau balik kg. Tapi bila sampai kat kg, semua org lupa tentang beras.
    Saya tahu sebenarnya, bukan beras yg My MIL rindukan sangat tapi dia rindukan arwah FIL. Arwah FIL dulu kerja di Bernas,Kelantan. So memang wajib lah beras ni yg digunakan dirumah, sebab My FIL dapat percuma.
    Biarpun My FIL dah 15tahun meninggal dunia tapi MY MIL tetap setia gunakan beras bernas...supaya ingatan pada arwah FIL tidak luntur. WOw, sampai kesitu, citra kasih mereka.
    Saya tahu my MIL sedih bila di rumah saya, saya gunakan beras lain.
    Dan yg saya yakin, MY MIL mesti suka dan teruja jika saya bawak balik beras nih, mesti bertambah2 dia makan nasi.
    Semoga rezeki My MIL ada kat sini..

    ReplyDelete
  17. sy pun nak cuba gak.. hehe...

    SAYA NAK BERAS itu kerana kami anak beranak laki bini suka mkn beras super tempatan... cuma kami xpernah rasa beras cap TRANSNATIONAL.. kebetulan bekalan beras kat rmh pun dah abis.... oleh itu... SAYA MMG NAK BERAS ITU!..

    ReplyDelete
  18. aisehh dh terlambat la plak--lg pun me jauh kat sini hehehe
    good luck to all yg join :)

    ReplyDelete
  19. penyertaan dh tutup..tgu keputusan

    ReplyDelete
  20. la..dh tutup ke..tp kalo dpt pon tkleh nk p amik..ekeke

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...