Followers MamaTisya

Monday, January 24, 2011

BUKAN DIRIKU


Bukan Diriku
Artist: Samsons

Setelah kupahami
Ku bukan yang terbaik
Yang ada di hatimu

Tak dapat kusangsikan
Ternyata dirinyalah
Yang mengerti kamu
Bukanlah diriku

Kini maafkanlah aku
Bila ku menjadi bisu
Kepada dirimu

Bukan santunku terbungkam
Hanya hatiku berbatas
Tuk mengerti kamu
Maafkanlah aku

Walau kumasih mencintaimu
Kuharus meninggalkanmu
Kuharus melupakanmu
Meski hatiku menyayangimu
Nurani membutuhkanmu
Kuharus merelakanmu

Dan hanyalah dirimu
Yang mampu memahamiku
Yang dapat mengerti aku

Ternyata dirinyalah
Yang sanggup menyanjungmu
Yang lama menyentuhmu
Bukanlah diriku



suka lagu tu dlm citer BUKAN DIRIMU @channel 104 Astro
ptg ni last episod dh...tk dpt tgk cz aku kena check-in hotel
kalo kt hotel ada astro.... ada ke channel 104:-p
tkpela tgk ulangan la nanti kalo sempt
korang tgk tk citer ni???


tk suka tul kt ARIEL tu..tgk muka pn nyampah
sian AYLA..ilang ingatan lps pembedahan.....
hrp2 endingnya LOKI dpt bersama2 ngan AYLA blk


korang suka tk tgk Sinetron???


**auto publish....aku otw ke hotel....

14 comments:

  1. merrata - rata citer baim wong ni
    huhh
    aku tak minat tpi aku amik thu jugaklah...
    tv3 ade citer dia
    pastu astro tentulah..

    ReplyDelete
  2. dah lama tak tengok sinetron.. tp suka sgt lagu tu..

    ReplyDelete
  3. suka tgk cite ni ek? kita x suka sgt..hehe

    ReplyDelete
  4. ala tak tgok pun..jarang la tgok tv..heee

    ReplyDelete
  5. yeayyy
    petang ni last
    harap2 pasni tak terjebak dah dgn sinetron
    wekekekee

    ReplyDelete
  6. ahkak sukeeeee dik!!! pun x saba nk tahu ending-nya even dh tertinggal byk episod lately nie.

    fyi, akak suke apepe Sinetron yg ada Baim Wong! aduhh... byk ganteng cowok ittew dehhh! (tgh layan youtube `Sejuta Cinta Marshanda')... adehh...

    ReplyDelete
  7. belum pernah tonton ini sinetron, pasti best banget ya!

    ReplyDelete
  8. layan jugak cite ni kalau TERtengok.. huhuhu.. ari ni last day eh?

    ReplyDelete
  9. tak tgk ah sinetron..unless kalau tertengok citer yg bukan sambung2 tu..kadang2 layan gak...hehe

    ReplyDelete
  10. tak bape minat nt tengok sinetron ni uols...kalo tgok psti hari2 duk ngadap citer dia jek hehehe

    ReplyDelete
  11. saya tgok last episod tadi,akhirnya ayla bersama ngan loki.kira happy ending la.:)

    ReplyDelete
  12. hahhaaa..na suke gak cter nih.layan gak kadang2.tapi sbb macam da tengok cter ala2 gini..patern yang sama..

    ReplyDelete
  13. aida suka gaks tgk sinetron ni. cuma takde masa !!!! just tgk maraton jer la...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...