Followers MamaTisya

Tuesday, December 28, 2010

dpt topup rm 10 teka bil itu:)


ni bkn nk soh korang teka ye tp aku yg teka tp tk tepat
sipi2 je jawapan aku so dpt la rezeki topup rm10


cikmin soh teka brp total amount bil yg die p mkn ni
nama restoran tu die blurkn tp aku dpt agak kt mn tmptnye
cz aku pn dh pernh mkn situ :)

tekaan aku rm 101.85...total sebenar rm 101.75
disebabkan tkde org yg teka ngan tepat
so aku yg paling hampir cz beza tekaan aku hanya 10 sen saje

actually menu yg cikmin mkn ni
ada yg aku tktau so aku main agak2 je la regenya
tp regenye dh naik skarng ni
apa2pn tq pd cikmin yg dh transfer topup rm 10


lately ni rezeki aku dpt thru teka teki/komen..
tp kalo jenis teka teki/komen ni kena rajin BlogWalking
aku tkde la rajin mn, mayb kebetulan ada ms kn
so bole la jwb teka teki itu
kalo thru GIVEAWAY yg based on lucky draw tu jrg2 bertuah
depend pd nasib2 je la....apa2pn syukur alhamdulillah

tp rsnye rmi gk blogger yg buat teka teki lately ni
aku pn ada buat gk...best kn teka teki gini
tp tkde yg dpt teka, so aku akan buat lg pd bila2 ms
so stay tune....mn tau ada rezeki korang yg dtg singgah blog aku ni



13 comments:

  1. wahh...akak memang pandai teka2 ni...kalu saya fail sudah...ekekek...

    ReplyDelete
  2. wah..semalam kasi kita 10 arini dpt balik 10 heheh pulang modal ekekekeke

    ReplyDelete
  3. wow! hampr tepat uols teka...tahniah!!

    ReplyDelete
  4. saen sini sumer dok men teka teki,heheheh

    ReplyDelete
  5. tahniah, wah pandai tul amy ni kalo bab teka meneka ni ek

    ReplyDelete
  6. waa terror ko teka..ke ko call restaurant tu tnya rege each item..ekekek:D

    ReplyDelete
  7. Rezeki..bijak ngat die menekaaa!!

    ReplyDelete
  8. amboi...pandai tul meneka...cuba teka hari ni ayu pakai lingerie warna apa??ekekeke...bukan merah ok...haha

    ReplyDelete
  9. hehehe..makasih atas trafik yang masuk ke cikmin.com hari ni.. :) ini lah kuasa back link namanya..ada blogger dapat ciput camni..dia tak reveal dah.. :)

    ReplyDelete
  10. wahhh...hmpir2 gituw...terrer eryn ni..tahniah..

    ReplyDelete
  11. Tahniah ye kak.. Cubaan yg menjadi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...