Followers MamaTisya

Monday, August 30, 2010

Jalan-jalan Malam smp Pagi


sabtu mlm yg lps, aku berjaya memujuk hubbyku jln2 mlm ke Jln TAR
kiranye ni 1st time la aku jln2 mlm kt Jln TAR sempena raya
yela nk p siang sure jem punye
nk2 plak situ mmg sesak kalo nk raya
kalo tk raya pn sesak jugak...
so bila tgk Nana p mlm so aku rs mlm ok skit
yela kalo jem or penat pn, atleast bole minum air :)
konon2 nk cr la bj raya readymade
tp tkde plak yg berkenan di hati
bila ada design yg aku suka, color yg aku nk plak tkde
sudahnya tkde pn brg yg di bli
actually aku dh antar tailor 3 pasang
tp aritu tailor tu ckp tk sure bole siap ke tk
so tu yg standby nk cr bj readymade

aku smp Jln TAR dh 11lebih dh nk dekat 12mlm
tp org tetap rmi mcm br pukul 8-9mlm
dasat tul org kl soping:)
tp sian la yg bw ank kecik tu
nasibaik tisya dh tdo kt umh....:)
so aku & hubby berdua je senang skit ber'dating'

jom layan gmbr yg sempt aku snap...

ni tk sesak sgt so bole la aku snap
b4 tu jln berhimpit2..mcm2 bau ada..nasibaik tk muntah

kalo sehari b4 raya sure lelong giler2 ni

alang2 dh ada tmpt utk byr zakat, hubbyku trus byr je

tgk la tu, ank2 kecik yg join sama mak ayah nye soping

hubbyku tgh pilih2 kopiah

penjual belon ni pn laku gk

sebabnye byk bdk2 suka belon yg ada gmbr "upin & ipin"

lebih kurang 1 pagi kami beransur dr Jln TAR
tp tk trus blk umh..ada lg destinasi seterusnya...
tgu aku update next entry...

**misi utk mencari bj melayu & bj kurung tk kesampaian....


korang smua dh abis ke shoping raya???
minggu ni last dah kalo nk soping kn...


10 comments:

  1. hari tu beria nak soping kat jln tar, masa cuti last terpksa dibatalkan sbb cuti sekolah start mggu cuti raya..cuti raya dh lama apply segan nk apply lg utk shopping..hehehe

    ReplyDelete
  2. Samalah dgn I pilih yang berkenan tp bila tngk que mak aiii punyerler panjang terus letak balik huhu

    ReplyDelete
  3. aku 1 benda pon xbeli lagi
    hahahahha
    aku cukup malas nak g jln TAR
    jammmmmmm!!!!
    tiap2 tahun tempat wajib aku soping
    kat IKANO n OU!!!
    sbb aku blh dpt dis kat butik
    hehehhehe

    ReplyDelete
  4. kite dah pegi khamis malam lepas.. malam ok skit.. sejuk skit even orang melaut!

    dan semalam petang pon kite terjah lagi! tapi masuk 1 kedai cari tudung, then terus blah! hehehe

    ReplyDelete
  5. ramainya orang!!! sakan tul org kl shopping. hehe

    sibbaik da setel kat sogo sejak sebelum pose lagi =)

    ReplyDelete
  6. x penah g malam.. biasa g siang hari saja.. sesak giler org ye? semua nak membeli jgk..

    ReplyDelete
  7. weols pun kalo pegi tmpt ramai org kompom anak2 tinggal rmh...takot nk bawak...ehehehe

    ReplyDelete
  8. mak aiii sesaknya jalan TAR..ingatkan malam merdeka ni nk pi ..baru beli baju kurung kyra 1, dress 1 yg lain lum beli lagi..mamanya pulak satu hape tkde huwaaa..nk pi tempat yg tk sesak kat mana erkk hehehe

    ReplyDelete
  9. kekeke akhirnya berjaya jg pujuk en somi ek

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...