Followers MamaTisya

Monday, June 28, 2010

seminggu telah berlalu

salam korang smua...rindu aku tk..hehehehe
aku rindu korang smua...aku dh seminggu kt opis br & dept br
skarang ni dlm proses sesuaikn diri dlm dept br
aku bkn lg dept IT so dept br ni lebih byk kj yg melibatkn ngan projek2
so masa utk aku ngadap computer tk mcm dlu lg
rs lain je bila dh biasa ari2 update blog tiba2 tk update
jgn bersawang udah ler blog aku ni...
mmg tk sempt dh nk update entry mcm dlu2
mayb aku akan update entry kt umh
and akan wt auto publish itupn kalo aku free ler...huhuhuhu
byk citer nk update...gmbr2 busday tisya pn tk sempt lg nk update
tgk la aku cuba update bila kelapangan...
tq pd kwn yg sudi jengah blog aku ni even tkde entry br...
jgn ingt aku lupa kt korang plak
tp ms skarng kurang mengizinkn aku....
kalo sempt aku jln2 jenguk umh korang ye....




**aku masih di BERNAS cuma tukar dept lain...
tgh sesuaikn diri cz dept br mmg totally diff ngan IT dept..
smoga aku tabah menghadapi hari2 mendatang....



13 comments:

  1. Aku merinduimu..Akhirnye ko muncul gak. Biasa la tu, dept baru. Byk keja nak dibuat dan dipelajarikan. Awak kena tabah, kuat dan sabar k. Lama2 ok la tu. Sabar ye....

    ReplyDelete
  2. oooo..tak leh la ngadap komputer cam dulu dulu yer,,,takpela..pelan pelan nanti biasa la..kan..apa pun harap happy kat temapat baru tu..

    ReplyDelete
  3. jgn dibiarkan blog mu bersawang kak! rindu nak tgk entri makan2 akak :D

    ReplyDelete
  4. daku rindu banget sama kamu...

    tak pe lah..slow2 adapt ngan suasana..nanti ader masa upload ok...

    ReplyDelete
  5. salam
    insyaallah pasti akan dapat menyesuaikan diri tu nanti..=)
    nway salam kenal n ziarah =)

    ReplyDelete
  6. hope akak happy ngan dept baru... rindu ngan celoteh akak, tisya, entry makan2.... huhuuhuhu

    ReplyDelete
  7. mmm..semakin busy la yer..x pe la, kalo n3 auto publishkan weols akn jenguk gak. janji ada n3 :D

    ReplyDelete
  8. amy , rase tak bersiri tau blog nie tak de u... ecewahhhhh

    tapi serioussss.... rase lain jerk!

    ReplyDelete
  9. ooo..still kat bernas la yek..ingat dpt kerja kat tp baru..nway, take ur time biasakan diri k..=)

    ReplyDelete
  10. biasola tu sbb baru dok belajar mende baru.. tp mmg dept lain tk relax mcm kt IT. hehe. update ek, jgn bersawang sudaa.

    ReplyDelete
  11. harap2 tmpt keje baru ni ok la kan..kita kalau mula tmpt baru satu je risau kawan2 ok x?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...