Followers MamaTisya

Friday, May 7, 2010

lunch with ERRA FAZIRA


lunch td kami ke OneUtama
lunch date with my BFF bkn Erra Fazira :-)
kali ni kami try GARDEN,OneUtama
b4 ni aku dh mkn kt GARDEN,The Curve
kalini my BFF nk blanje aku
cz tklama lg kami akan berpisah..sedih ler
jom layan....

kalo saper nk pegi kt GARDEN ni
kt Lower Ground,new wing tau

with Dila

with Julia

my BFF yg akan berpisah ngan aku nanti..huhuhuhuh

soup of the day
mcm vege soup - sedap
b4 ni soup of the day-mushroom soup

garden black pepper chicken
set lunch ada air + soup rm 17.90

nasi with acar & papadom

ginger beef
rm 12.90

paprik chicken
rm 12.90

julia yg br dpt mkn kt cni cz time aku mkn dlu die dlm pantang
die terliur tgk aku minum iced choc blended tu

waiter kt GARDEN tlg snap gmbr kami

tercapai gk nk bergmbr kt piano ni
time kt The Curve dlu terlupa

kt entrance..

lps ni tktau la bila lg leh jmpe
kami bertiga mmg suka posing2

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ERRA FAZIRA
in the GARDEN

comel btul Erra Fazira
mmg ngam2 meja kami dkt ngan meja die
nk2 plak my BFF -julia adalah peminat Erra
mula la tk senang nk duduk
b4 blk sempt gk kami bergmbr ngan Erra

opsss terseksi plak tang bj die tu....
happy ler my BFF dpt jmpe Erra lg
padahal dh byk kali die jumpa...
aku pn 2x dh bergmbr ngan Erra
slalu nmpk ayah Emran naik motor p masjid
cz umh parent Emran sebaris ngan umh inlaw ku.....


**nyah Julia tq blanje td..next week nyah - Dila plak nk blanje aku


**Garden kt OneUtama best skit cz tk panas mcm kt The Curve
so kalo korang nk cuba mkn kt cni
bole la pilih samada ke Garden OneUtama @ The Curve


19 comments:

  1. wohoooo best btl jmpa erra.suka sgt dia lembut jek..hehe..tinggi btl ek dia..

    pstt..sweet la baju kurung ko tu..hehe..
    amboih kemain bls dendam kwn ko yg br abis pantang tu ek..hehe minum ice blended lg

    ReplyDelete
  2. glamer2..tempat ni sgt cantik utk bergamra sbb byk bunga :) nanti nak mkn kat sinilah one day :)

    ReplyDelete
  3. wah siap bgambo ngan erra lagi banyak kali dah korang makan sini kan tingin nk g la lawa tmpt ni

    ReplyDelete
  4. bestnya korang jumpa Erra...

    sangat lawo la dia..klu aku ada pon gerenti nak bergambo dgn Erra..

    ReplyDelete
  5. WOW!! .. lawanya!!! erra fazira.. ehehheh... melazatkan betul la gambor makanan tu...

    ReplyDelete
  6. bestnye nampak foods tu...plus bestnye dapat jumpa & posing ngan Erra Fazira...minat gak ngan dia

    ReplyDelete
  7. tak pernah plak pergi..bolehla nak try lepas nie..ajak hubby,...makanan dia pun macam tak mahal sangat..

    ReplyDelete
  8. best btl jmpa erra... SAYA MINAT GILER KAT DIA..

    ReplyDelete
  9. wahhhhhhhhh..
    bestnyerrr..

    sy penah juge jumpe era tapi dah lame dah.. mase tu dier belum kawen lg...
    cantekk kan era fazira tu.. hehe

    ReplyDelete
  10. huaaa......sgt jeles ok..ayu dah lah minat gilerr kat dia...nak2 pulak banyak persamaan ayu ngan dia...nama nama "aleesya"...tarikh lahir aleesya erra sama ngan ayyunie, tinggi sama, pas tu dulu2 pun berat ayu ngan erra sama gak....cuma dia lagi berat masa peknen...

    wish nak makan kat garden ni gak...

    ReplyDelete
  11. mmg muke erra ni xbyk beza luar dan dlm tv kan..cantekk je..korg pon cantek jugak ..the garden ni mmg nmpk sejuk dan nyamanlah

    ReplyDelete
  12. errynn, nmpk sedap menu2 tu. era nmpk cantik natural je kan.

    anda di tag ;)

    ReplyDelete
  13. warrghhhh.. kelassss tempat nihhh hu hu. Paling best dapat jumpa Erraa.. suci murni je muka dia hu hu hu

    ReplyDelete
  14. decoration dia..WALLLAH...cantik sangat2.....sana2 sini bunga....

    comel betul erra tu..
    langsing plak tu..
    tak make up pun tetap comelkan eryn..

    ReplyDelete
  15. tak sia2 ko pilih tempt makan smlm nyah weh, terus jumpa artis kesayangan aku, dup dap dup dap aku di watnya, nasib baik aku leh biskan makanan aku......suka amat kat erra ni...tak tau lah nape, berkali2 jump dia, tak akan pernah puas heheheheh harap bersabar lh ngan sikap aku yer nyah heheheheh

    ReplyDelete
  16. cantiknya tempat ni, bila la agaknya dpt ke sana..dpt jumpa selebriti pulak tuu...bestnyer...

    ReplyDelete
  17. Wahhh jumpa Erra tu, chantek sgt lah dia nie. Sweet je...best best!

    Eryn, Happy Mother's Day to u dear :)

    ReplyDelete
  18. comel nye erra :-)
    wey pasni kalo boring meh dtg mkn sini ek

    ReplyDelete
  19. fuhh fuhh fuhh..makanan lg.. aduhhh
    ok sy nk nobat kan akak duta JJCM boleh... adehh tergugat iman ku...fuhh fuhh fuhhh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...