Followers MamaTisya

Monday, October 19, 2009

open house

hah bkn aku yg wt open house
tp jemputan open house dr kwn2
thn ni buat pertama kali umh mamaku tk wt 'open house'
naper aku ckp umh mama bkn umh aku
aku kn dk ngan inlaw so selalunye kalo nk jemput kwn2 ku dtg beraya
aku tumpang la kt umh mamaku
mcm pelik gk la cz mmg tiap2 thn buat
tp thn ni xbuat cz mamaku terpaksa jg bb twins
br je bercadang aritu nk ajak kwn2 blogger dtg umh
nmpknye tkde rezeki la
insya allah thn dpn la kita jumpa...
kt kl ni biasa la raya sebln
so rmi la kwn2 yg wt open house
tp tk byk yg aku sempt pegi
lastweek smpt pi 2 umh je
ada gk dpt jemputan busday tp tk sempt nk pegi
pd kwn2 yg jemput tp kami tk dpt pegi, mohon maaf ye

b4 kuar umh sempt tisya posing dlu kt umhkonon2 nk nari sambil pusing2 ngan dress tu

1st p umh maz-kwn ku time kt MARA dlu
menu : lontong & nugget
gmbr ngan tuan umh tkde cz die tgh mabuk2
almaklum ler tgh pregnant 2nd baby..tahniah ye Maz
tisya yg dk main2 ngan irfan
tisya kalo p umh org yg ada mainan
segala mainan die nk angkut & nk main
sian tuan umh kena kemas2..sorry ek

lps tu p umh BAYA kt ukay perdana
menu : mee kari, soto,nasi impit,buah2,kuih raya,kek,puding

tisya dk main2 ngan amira
cute je amira pki bj kurung
bkn mcm tisya,tkmo langsung
sempt plak snap gmbr baya sefamily
anak die yg sulung amirul je tkde cz ada kt umh mak die
aku pn sure kena snap gmbr ngan tuan umh yg vouge ni

lps tu aku trus ke gombak umh mama
cz kena tdo kt sana
hubbyku tkde blk kg ada maksedaranye meninggal



7 comments:

  1. Tisya siap pakai selipar kt dlm umah yer..

    bb yg pakai baju kurung tue mmg cute kan...comeyy jer!

    ReplyDelete
  2. tu la comei amira pakai bj kurung.bila tisya nk pakai baju krg plak ni hehe

    ReplyDelete
  3. aku smpi xdan nk snap2 gambo g umah org eryn,huhuhuh,tumpang tagging sape2 je :)

    ReplyDelete
  4. hik..hik..hik.. cute la tisya pakai gaun tu.. siap gambo pusing2 lagi..

    ReplyDelete
  5. gie...die mmg dh siap2 pki sandal dh tp nk posing dlu

    nana...tktau la bila tisya akan pki bj kurung

    zety...aku mn yg sempt leh la snap wei..ehhehehe

    cutemiut...konon2 ala2 princess la tu nk pusing2 dress kembang2

    syana...aku suka gk dress tu, cantik, nmpk tisya mcm bdk besar je

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...