Followers MamaTisya

Sunday, July 26, 2009

The Unique Wedding Photo Contest

contest lg..korang jgn bosan lak tgk entry aku byk psl contest je
bkn apa,nextweek aku tkde kt opis 3hari
so nk submit la mn2 contest yg dh dkt dateline nye
kalini aku nk join

The Unique Wedding Photo Contest

contest ni bermula 1 July 2009 - 27 July 2009
anjuran e-caR NazRin aka ibuEiymann
sempena anniversarynya yg ke-4 pd 2 July yg lps


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ni la gmbr yg di pertaruhkn

Nama Suami: Ahmad Shahril Jamaludin
Nama Isteri: Aimi Shalfarina Hussin
Tarikh Tunang: 26 August 2005
Tarikh Nikah : 18 August 2006
Tarikh Sanding :19 August 2006
Tarikh Bertandang : 20 August 2006



kenapa uolls rasa gambar yang dipilih UNIK/UNIC/UNIQUE??
actually byk gk gmbr unik tp rsnye yg ni teramat unik bg ku cz gmbr ni semasa acara batal air sembahyang, lps pakaikn rantai tgn so aku cium tgn lps tu turn hubby nk cium dahi ku plak...tau la syg bini..smp pegang pale camgitu skali nk kiss...
abis terkemek tudungku...smua org gelak time ni...
al-maklum ler 1st time kn tk tau...hehehhe
slalu org nk cium sure pegang kt dagu tp hubbyku pegang kt kepala...
dlm erti kata lain hubbyku syg sungguh kt wifenye,
tu yg wt gtu...hehehehe



kenapa uols suka membaca blog e-caR NazRin aka ibuEiymann??
aku suka bc blog e-car cz die seorg ibu yg BF kn ank sama jua ngan aku..e-car berjaya BF kn eiymann lebih dr 2thn tanpa susu FM tp masih sempt wt bisnes cupcakes..tahniah diucapkn pd e-car...

adiah menarik menanti pemenang
di samping ada juga hadiah misteri utk penyertaan ke-7, 17, 27, 37, 47, 57, 67, 77...and so on yg blkgnye ade no. 7..coz 7 tu feveret no. e-car


hrp2 penyertaan aku ada luck utk adiah misteri tu....:-)

5 comments:

  1. dlm byk2 contest ko masuk ni sure sangkut nya heheheh...per2pun GOOD LUCK...ko byk gambar...so no hal nya...

    tu lah tak rugi bergambar ni :)

    ReplyDelete
  2. hehehhe....
    mmg nampak kuat sgt hubby pegang kepala mama kan???

    Semoga bahagia....dan moga menang ye!

    :)

    ReplyDelete
  3. salam terjah dr ibuEiymann.. gud luck babeh!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...