Followers MamaTisya

Friday, July 31, 2009

sambil menyelam minum air...heheheheh

time aku training 3hari aritu kn kt Amcorp Mall
so time lunch sempt la aku jln2 kt smua kedai
yg ada dlm shopping mall tu kn
dh kata 3hari training lgpn bkn beso mn pn Amcorp Mall tu
so abis ler smua kedai aku terjah...hehehehe
spt perpatah-sambil menyelam minum air..heheheehhe
byk tul kedai bj2 ni...
so aku sempt la rembt 1 bj mcm yg kt patung ni
cantik tk...??


dh lama berkenan bj style gni cumanya aku blum bli
cz kebanyakkan nye bergetah kt tgh2 tu
nanti bila pki mcm org peknen lak
yg ni tkde getah tu yg aku trus rembat...
rege rm79.90 ada less 10%

close up skit

(tktau la aku pki nanti nmpk mcm peknen plak..al-maklum ler bdnku pn dh mok-mok...hehehehehe)


*********************************************************************************

yg ni plak FIL aku bg kt tisya
kalini from PARIS lak
yg bln 5 aritu MIL bg from LONDON
kalo lupa leh tgk kt link SINI

alhamdulillah rezeki tisya
kecik2 dh dpt ole2 dr overseas..aku dlu2 tk merasa pn
bertuah anak2 zaman skarang ni...



9 comments:

  1. cantek bj ko br beli tu
    nnt pakai time dating ye

    ReplyDelete
  2. amboi sempat soping lagi ek.cantik la baju tu

    ReplyDelete
  3. cantim weh baju yg ko beli ni...aku berkenan :) bila mau pakai weh ??

    ReplyDelete
  4. yup! mmg beruntung dak2 zaman skrg...dolu2 tak merasa kai tshirt HRC tu...hik3...

    rejeki budak2 kan....

    ReplyDelete
  5. amboi mama tisya, gie kursus sempat la shopping yer..sukanya!

    ReplyDelete
  6. wei cantik baju tu..aku pon x der bj camtue..ntah sesuai ker tak ngan jiwa aku cam gila2 remaja nieh..kahhhhh!

    ~ ishh..x sabar nk shopping gak nie.....

    ReplyDelete
  7. bertuah tisya...baju2 banyak dari luar negerikan... Aqilah satu pun tak de dari luar negeri...ahaks...

    ReplyDelete
  8. bila dah pki nnti snap la amy..baru la jelas kelihatan kat body sendiri..
    nampak kat patung tu mmg cantik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...