Followers MamaTisya

Friday, July 31, 2009

dh lama tk membaling....


dh lama tk membaling (mcm la aku slalu baling kn)
aku bknnye tegar mcm geng2 tegar yg lain
last membaling time TM tournament bln 5 aritu
pastu td lunch time p main cz ada yg rindu nk membaling
al-maklum la geng tegar dh cuti peknen
pttnye rmi nk join tp last2 aku berdua je ngan sal
spt biasa main 4game rm10
tp td kena byr rm2 utk kasut slalu tkyh cz geng tegar ada kad ahli
pki bj kurung pn tegar gk nk membaling....hehehehe

lebih 2 bln tk main so score pn menurun gk la
tp aku bkn ler terror mn pn mcm geng tegar
bole la stakat nk baling kn...arini total score aku tk smp pn 500++
tp tkpela janji lebih dr 100 score utk stiap game...

cuba korang tgk beza score aku yg sebelum ni
smua total score lebih dr 500++


tp main bowling ni kdg2 tgk nasib gk
kdg2 bernasib baik dpt ler score tgi
kalo nasib tk baik,tk dpt ler score camgini

*****************************************************************************

lps tu kami mkn kt Mr. Teppanyaki


kasi close up skit gmbr2 makanan ni
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
aku spt biasa chicken teppanyaki

sal plak blackpepper beef teppanyaki

air aku iceblended coffee tiramisu
sal punye strawbery snow


sempt aku update entry ni b4 msk meeting 3.30pm...





13 comments:

  1. la main bowling pki baju kurung ker..nsb baik la tak terpijak kain kan..klu tak amy sekali msk lane bowling tu :D HEHEHEHEH gurau jea

    ena mmg suka mkn mr.teppayaki..klu blh nak ddk depan brother tu msk blh minta lebih skit daging tu hehehehe
    ader makne tu

    ReplyDelete
  2. sy lg lme x main bowling...
    last main sblm jd mak org...

    tp kalau main pon asyik ke longkang je tujunye...
    hihi

    ReplyDelete
  3. wah cergas tul..lg 5 minit nak meeting smpat lg publish hikhik....

    ReplyDelete
  4. gila da lma aku xmain boling..

    ;))

    ReplyDelete
  5. uishh..dah kira terror la tuh..score sumer 100++..
    saya nih kenal bola bowling sejak kawen nih jek..sbb hubby kaki bowling gak..kalo main asyik kena gelak ngan dia jek..nak dpt score 100 pun payah..hahah..

    ReplyDelete
  6. Best2..aktiviti yg sihat:)

    Lagi best kalau dapat strawberi snow..time panas2 camni:))

    ReplyDelete
  7. beshhhh nye air kopi tu...
    alamak teruja la...
    da la suke ice blended ni...

    wooo da lama x main bowling..
    asyik masuk longkang je...
    abg nakkal ajar pon x lepas gak...

    ReplyDelete
  8. tu larr... akak ingat salah pndg td ngan bj kurung! sib baik mention..

    Amy, akak dah vote dah...

    Gud Lak yup!

    ReplyDelete
  9. ishk, xtahan tgk gambar ice blended & stroberi snow tu...nyum..nyum..

    ReplyDelete
  10. mak aii men boling kai bju kurung kekdahnye...hebat! bravo!bravo! ekekeke

    ntx time nk men boling pn pakai ler pakaian yg sesuai ek...bkn pe tu keselematan dan keselesaan...x gitew???? ekekeke

    skadar teguran bese jek...hehhe

    ReplyDelete
  11. rindunya kat PJ weh.....lama gilos dah tak pegang bola bowling hahahaha...tgk gambar2 ko ni...teringat dulu2 kala chewaahh..mcm lah dah lama bebenar) time lunch je kat sini lah aku akan menapak...rela tak makan hah....tp skrg dah berubah....geng2 tegar dah tak tegar dah hahahahaha....sorang peknen...yg lain pun turut mengundurkan diri jua...

    per2pun sure suka sala dpt gak dia tunaikan hajat sblm pose ni hah...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...