Followers MamaTisya

Wednesday, May 6, 2009

sambung MC lagi

patutnye arini aku dh kj cz demam aku dh ok cuma tekak je rs perit lg
tp ptg smlm tiba2 muka ku merah2 mcm alergik gtu...tk ler bengkak sgt tp aku terasa ler jugak kn...mula2 aku tktau cz tk tgk cermin..tgh syok2 tgk citer MATAHARI, hubby ku tegur naper muka aku merah2...mayb aku alergik ubt antibiotik katanye...certain ubt mmg bole wt kita alergik mengikut kata fil aku

lps maghrib aku p klinik...doc check and die pelik naper alergik kt muka je, bkn kt bdn skali...if alergik ubt, katanye akn kena sluruh bdn tp aku kt muka je...so doc bg ubt sapu & alergik...so doc bg aku mc utk arini soh aku rest....

aku tk pernh alergik b4 ni..1st time ni..hrp2 sok aku leh kj..tk sbr nk membaling utk tournament mlm esok...


9 comments:

  1. moga errynn beransur sembuh ..kita pun demam juga nie

    ReplyDelete
  2. sian ko..moga cpt sembuh ok. demam ada makna kot..hahaha

    ReplyDelete
  3. rasenya antibiotik tu kuat dosnya
    kte pernah kena mcam tu dulu tapi merah kat dada penuh

    ReplyDelete
  4. sambung mc jgn tak sambung...dah bengkak2 merah2 mana leh nak dtg keja weh...harap2 merah2 tu reda lah esok...kan baling ngan tanda merah tu kan...hehehehe

    ReplyDelete
  5. sian kak eryn, moga cepat sembuh yer...jgn lupa makan ubat

    ReplyDelete
  6. eryn..
    take care k...

    semoga cepat sembuhhh

    ReplyDelete
  7. haha patut la PCM tu "sunyi" je.. rupanya forumer tegar tak sihat...

    ekek... ryn. moga cepat sembuh!

    ReplyDelete
  8. wah...cantik blog..dah lama ada blog ek..hehehe
    Cian amy demam, smg cpt sembuh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...