Followers MamaTisya

Friday, December 9, 2016

Seronok Selangor cuti sampai selasa nextweek :)


saper yg kj selangor sronok kn...sbb cuti smp selasa
sempena busday sultan selangor & maulidur rasul
disebabkan cuti bertindih tu yg selangor dpt extra cuti smp selasa
nikmat sungguh....ni status aku pg td...dh la ujan kn...rs nk zzzzzzzzz
nasibaik selangor cuti lama...yg xdpt cuti lama tu, selamat bekerja ye...hehe

sedih episod 20 #7harimencintaimu semalam :(


ramai yg sedih tgk episod smlm kn...aku siap nangis lg..seperti biasa hubbyku ckp kt tisya...
hah icha, tgk la mama tu, kalo tgk drama sedih, xnangis, xsah :-p
ni smua salah mak leha....haha tp mia pn keras ati...sian alisa & ri




 "Hina sangat ke Ri ni bah sampaikan anak Ri pun tak layak untuk dapat susu ibu dia. 
Anak Ri pun dia tak nak tengok. Kesian anak Ri bah. Tergamak ibu dia jadikan dia anak yatim. Kesian Alisa bah. Ya Allah kau kuatkan aku. Kau kuatkan aku menghadapi dugaan-Mu ini"



xsbr tgu nextweek sambungannya

menang cash RM500 & bekalan sabun selama setahun :)



alhamdulillah...smlm dpt msg aku slh seorang pemenang 
Peraduan TopGayaRaya
contest ni lama dh time raya puasa aritu....br umum pemenang dh nk raya krismas hehe
aku pn dh lupa tp seingat aku pn mmg tkde kedengaran pengumuman winner
tkpela lambat umum, janji ada pemenang kn


tp ms awal2 dpt msg mcm musykil skit,  bila tgk profile IG yg memaklumkan kemenangan
aku tnya la bff julia sbb die pernah menang lastyear...
alhamdulillah btul email yg dinyatakan utk submit details
ye la kot2 scam, bahaya juga kn org slh guna info kita
aku join pn dh lastminit juga...dh nk tarikh tutup...
alhamdulillah tersenarai juga slh seorang pemenang


*kemenangan ke-37 utk 2016
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...